تاریخ انتشار: 1397/08/30 17:31
کد خبر: 120887

تراکتوری‌ها ۱۲ سکو و ۳۰ درصد ورزشگاه را می‌خواهند

روز یک‌شنبه در ورزشگاه آزادی بدون هیچ تردیدی، یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فصل هجدهم برگزار خواهد شد.
تراکتوری‌ها ۱۲ سکو و ۳۰ درصد ورزشگاه را می‌خواهند

برای آنکه بدانید دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تا چه حد مهم و حساس است، باید تمام حواشی اطراف پرسپولیس و تراکتورسازی را دنبال کنید. 
                                                                    ***
از وقتی تراکتورسازی به لیگ برتر آمد، به خاطر میلیون‌ها هواداری که دارد، جنگ بزرگی با استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها به راه افتاد. جنگی که البته کنار کری‌خوانی‌های معمول، جذابیت‌های فوتبال ایران را هزار برابر بیشتر کرد زیرا تا قبل از بازگشت تراکتور به لیگ برتر، هیچ‌کس به یاد ندارد استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کمتر از حریف‌شان، تماشاگر داشته باشند، اما تراکتور همه معادلات روی سکو را به هم ریخت. این جذابیت، اما خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد به جنگی زشت با چاشنی درگیری‌های فیزیکی و فحاشی‌های تند تبدیل شد تا همه زیبایی‌هایش را از دست بدهد. 
                                                                     ***
همان زمان برای تقابل پرسپولیس و استقلال با تراکتورسازی، بحث کنترل سکو‌ها پیش آمد و هیچ کدام از طرفین هم کوتاه نمی‌آمدند به خصوص که فضای مجازی نیز به محلی بزرگ‌تر برای ادامه دادن جنگ‌ها و کری‌خوانی‌ها اضافه شد. حالا و در آستانه دیدار یک‌شنبه پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، همه نگران آن جنگ بزرگ هستند. 
                                                                     ***
البته بار دیگر طرفداران این دو تیم، همه را غافلگیر کردند و جنگ‌شان از ۶ روز قبل از بازی آغاز شد! دلیل و بهانه این جنگ، بلیت‌فروشی اینترنتی بود. سامانه فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس اعلام کرد از ظهر روز سه‌شنبه (دیروز) تماشاگران می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند و هیچ قطعه بلیتی در ورزشگاه به صورت فیزیکی و از طریق گیشه‌ها به فروش نمی‌رسد. همین امر در گام نخست، ناراحتی شدید تیم مهمان را در پی داشت زیرا تراکتوری‌ها اعتقاد دارند میزبان با این کار، تنها ۱۰ درصد از سکو‌ها را به سرخ‌های تبریزی اختصاص می‌دهد در حالی که جمعیت بیشتری قرار است به عنوان هواداران تراکتور به ورزشگاه بروند. 
                                                                      ***
برای مبارزه با این اتفاق، تراکتوری‌ها در فضای مجازی با یکدیگر قول و قرار گذاشتند به محض باز شدن سایت، با سرعت زیادی اقدام به خرید بلیت‌های بازی کنند. برای طرفداران این تیم، سکو‌های ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تعیین شده بود، اما آن‌ها به دنبال آن بودند تا به جای ۷ سکو، صاحب ۱۲ تا ۱۵ سکوی ورزشگاه آزادی باشند به همین علت برنامه دوم‌شان این بود که سکو‌های شماره ۷، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ را نیز خریداری کنند. البته این در حالی است که تیم مهمان باید بتواند طبقه دوم همان سکو‌هایی که بلیت در اختیار هوادارانش قرار گرفته را پر کند، اما طرفداران تراکتور قول و قرار گذاشته‌اند تا صاحب سکو‌های طبقه پایین باشند و بیش از ۳۰ درصد از ظرفیت استادیوم را در اختیار بگیرند. این در حالی است که سعید فتاحی و سایر عوامل برگزاری بازی بار‌ها اعلام کرده‌اند فضایی بیشتر از ۱۰ درصد از کل سکو‌ها به تیم مهمان تعلق نمی‌گیرد. 
                                                                        ***
هواداران تراکتورسازی که برای حمایت تیم‌شان در بازی حساس با پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارند، به جای تن دادن به این موضوع، در پی آن هستند تا بعد از تکمیل ظرفیت بلیت مربوط به تیم مهمان، بلیت‌های تیم میزبان را نیز خریداری کنند و با این کار، دستِ پرسپولیسی‌ها را در پوست گردو بگذارند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obeko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر در زمان برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی