تاریخ انتشار: 1397/09/01 15:22
کد خبر: 120776

خمارلو: گروه راحتی نداریم/ تیم‌ها با نگاه نایب‌قهرمان به مصاف ما می‌آیند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در لیگ قهرمانان آسیا با نفراتی که جذب شده‌اند می‌توانیم موفق‌تر از قبل وارد میدان شویم.
خمارلو: گروه راحتی نداریم/ تیم‌ها با نگاه نایب‌قهرمان به مصاف ما می‌آیند

پندار خمارلو درباره همگروهی با السد قطر، الاهلی عربستان، برنده (النصر) امارات و پلی آف (پاختاکور)ازبکستان و (نیروهوایی) عراق، گفت: قرعه‌کشی خوب بود. پرسپولیس سال گذشته نا‌یب‌قهرمان آسیا و قهرمان منطقه غرب شد. قطعا امسال بازی‌ها سخت‌تر خواهد بود. تیم‌ها با نگاه نایب‌قهرمان و تیمی که در فینال بازی کرده به مصاف ما می‌آیند. بازی پرسپولیس و السد فکر می‌کنم نخستین بازی‌ای خواهد بود که ورزشگاه پر می‌شود. قطعا السد این بار برای انتقام وارد میدان می‌شود.

وی افزود: بچه‌ها باور کرده‌اند ما می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. شاید این موضوع سال قبل برای ایرانی‌ها دست نیافتنی بود اما پرسپولیس ثابت کرد می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد. با نفراتی که جذب شده‌اند می‌توانیم موفق‌تر از قبل عمل کنیم. پنجره نقل و انتقالات دست ما را بسته بود. من جدولی که اسامی بازیکنان را پر می‌کردیم می‌دیدم متوجه می‌شدم جای 5-6 نفر خالی است اما مربیان تیم‌های دیگر حق انتخاب داشتند. پرسپولیس با دست بسته به فینال رسید. با رسیدن نفرات جدید که قراردادشان منعقد شده و نفراتی که نیم‌فصل اضافه می‌شوند پرسپولیس یکی از مدعیان است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: گروه راحتی نداریم. السد یکی از حریفان مدعی و سرسخت است. الاهلی هم مکافات تیم ثالث را دارد. در هر صورت مسابقات آسیا راحت نیست. همه تیم‌ها با امکانات و تمام توان می‌آیند. امیدوارم پرسپولیس در وهله اول قهرمان غرب آسیا و در نهایت قهرمان سال 2019 شود.

خمارلو درباره سخنرانی دبیر کل آسیا و حضور تماشاگران در استادیوم آزادی با حضور 100 هزار هوادار، گفت: خبر خوبی بود. او به 2 چیز اشاره کرد یکی 4 میلیون دلاری که به تیم قهرمان داد و دیگری فینالی برگزار که 100 هزار هوادار داشت و سرتاسر هیجان بود. برای AFC، میهمانان فیفا و شیخ سلمان غیرقابل باور بود. همه می‌گفتند فضای استادیوم بی‌نظیر است و شاید در کمتر نقطه‌ای از جهان شاهد باشیم. این موضوع باعث شد تا به هواداران پرسپولیس ببالیم. می‌توانیم ادعا کنیم ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس کوچک است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oaeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی قول داد؛ خارجی های پرسپولیس امیدوار شدند