تاریخ انتشار: 1397/09/01 15:39
کد خبر: 120773

فریسات: جایگاه فولاد خوزستان اینجا نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد، گفت: من سال‌های سال به عنوان یک سرباز در خدمت باشگاه فولاد بودم فرقی نمی‌کند که من به چه عنوان خدمت کنم.
فریسات: جایگاه فولاد خوزستان اینجا نیست

عزیز فریسات در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: می‌دانم که قطعا سوال می‌کنید که چه اتفاقی افتاد که سرمربی شدم دیروز بنده را به عنوان سرمربی موقت سرمربی تیم فولاد انتخاب کردند. من سال‌های سال به عنوان یک سرباز در خدمت باشگاه فولاد بودم فرقی نمی‌کند که من به چه عنوان خدمت کنم. مهم این است که جایگاه فولاد اینجا نیست. چون این تیم هواداران متعصبی دارد و هواداران خوبی دارد. امیدوارم همه بتوانند کمک کنند این تیم جایگاه واقعی خودش را پیدا کند.

وی در مورد بازی با پیکان گفت: پیکان تیم بزرگی است مربی باتجربه و پخته‌ای دارد که این تیم بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند. اگر چه جایگاه ما در جدول خوب نیست اما ما بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم و اتفاقات فوتبالی باعث شده که تیم ما در اینجا قرار بگیرد. قطعا با حضور بازیکنان خوبی که در اختیار داریم جایگاه تیم ما باید بهتر باشد. 

فریسات در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه به دنبال مربی خارجی است یا اینکه شما قرار است سرمربی این تیم باشید تصریح کرد: چون من خودم مربی این تیم بودم و بزرگ شده این تیم هستم به من ماموریت داده شد که تیم را در اختیار بگیرم و فعلا من به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده دارم. 

وی در ادامه افزود: استارت اولیه برای هر تیمی مهم است و اگر تیمی استارت خوبی بزند می‌تواند جایگاهش را در جدول درست کند شما تیم سپاهان را ببینید در فصل قبل استارت خوبی نزد و در پایان هم دیدید چه جایگاهی بدست آورد. تیم ما امسال در ابتدای فصل استارت خوبی نزد و این باعث شد تا استرس به بچه‌ها وارد شود ولی اگر ما استارت خوبی می‌زدیم فشار کمتری روی بچه‌ها بوجود می‌آمد. ما از لحاظ مهره بازیکنان خوبی در اختیار داریم. امیدوارم در ادامه بتوانیم بازی‌های بهتری انجام دهیم و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. 

فریسات درمورد اینکه او تا چه زمانی سرمربی تیم‌ خواهد بود، گفت: من بحثی در این مورد با مدیریت نداشته‌ام مدیریت دستور داد که فعلا بالای سر تیم باشم نمی‌دانم یک بازی یا دو بازی یکسال یا دوسال بحثی در این مورد نکردم مهم این است که کسی بیاید که به فولاد کمک کند تا به جایگاه اصلی‌اش برگردد اصلا در این مورد بحثی با مدیریت باشگاه نکردم. 

وی درمورد اینکه یعنی خودش برنامه‌ای برای تیم ندارد اظهار داشت: خودم در کنار تیم بودم و از خارج از مجموعه نیامده‌ام نفرات را کامل می‌شناسم ضمن اینکه شما بهتر می‌دانید که این مسائل را مدیریت باید بررسی کند و فکر اساسی برایش انجام دهد شک نکنید که همینطور هم خواهد شد. 

فریسات درمورد اینکه ترکیب تیم را شما تعیین می‌کنید یا کس دیگر گفت: وقتی من به عنوان سرمربی تیم هستم ترکیب را هم من تعیین می‌کنم.

سرمربی فولاد با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر این تیم گفت: ما از بحث داوری متضرر شده‌ایم در بازی آخر حدود 60 دقیقه 10 نفره بازی کردیم پنالتی هم برای ما نگرفتند این اتفاقات داوری بود که به نظرم اتفاقات فوتبالی است و به ضرر ما هم شد اما ما در بازی با سپیدرود و نفت آبادان دچار این مشکلات شدیم و امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

محمد رضایی مدیر رسانه‌ای فولاد خوزستان هم در مورد ورزشگاه فولاد آرنا اظهار داشت: شرکت فولاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌اش این ورزشگاه را ساخت ورزشگاهی که از سال 81 طرح آن طرح‌ریزی شد و از سال 87 کلنگ آن زده شد و درنهایت افتتاح شد این ورزشگاه 30 هزار نفری یک ورزشگاه مدرن و استاندارد است که در بالاترین سطح کیفی کشورمان و خاورمیانه قرار دارد و درجه A پلاس دارد. فقط بحث پارکینگ آن باقی مانده که تمام مراحل ساخت پارکینگ هم انجام شده و فقط پوشش آسفالت آن باقی مانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k7aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تساوی فولاد و ماشین سازی با گل های لحظه آخری