تاریخ انتشار: 1397/09/01 16:31
کد خبر: 120768

استقبال هواداران تراکتور از بلیط بازی با پرسپولیس/ سهیمه پرسپولیسی ها به پرشورها می رسد

استقبال خوب هواداران تراکتورسازی از خرید بلیت بازی با پرسپولیس این شانس را به آنها می‌دهد تا بتوانند ظرفیت بیشتری نسبت به 10 درصد درنظر گرفته شده برای آنها در بازی روز یکشنبه را تهیه کنند.
استقبال هواداران تراکتور از بلیط بازی با پرسپولیس/ سهیمه پرسپولیسی ها به 
پرشورها می رسد

تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و طبق اعلام مسئولان فروش بلیت کلیه بلیت‌های این بازی به صورت اینترنتی فروخته خواهد شد و هیچ بلیتی به صورت دستی و سنتی در ورزشگاه آزادی به فروش نمی‌رسد. 

از آ‌نجا که تیم تراکتورسازی میهمان است حدود 10 درصد از صندلی‌های ورزشگاه آزادی به این تیم اختصاص پیدا کرده و جالب اینجاست که هواداران این تیم تبریزی استقبال خوبی از بلیت‌ها داشتند به طوری که در فاصله سه روز مانده به بازی تنها 600 بلیت هواداران تراکتورسازی باقی مانده و در صورتی که هواداران تیم پرسپولیس استقبال خوبی از خرید بلیت‌هایشان انجام ندهند بخشی از سهمیه آنها به هواداران تراکتورسازی واگذار خواهد شد. 

این در حالی است که هواداران تیم پرسپولیس تاکنون حدود 8 هزار بلیت را خریداری کرده‌اند و به نظر می‌رسد در این صورت هواداران تیم تبریزی بتوانند بلیت‌های بیشتری نسبت به سهمیه خود بدست بیاورند. هوادارانی که قصد تهیه بلیت این بازی را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت گیشه 3 بلیت این بازی را تهیه کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxpr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاتک به دلال‌ها/اقدام مسئولین استادیوم آزادی برای مقابله با بازارسیاه پرسپولیس-السد