تاریخ انتشار: 1397/09/01 22:07
کد خبر: 120723

ناگفته‌ای از شبی که وحید امیری جای استقلال، پرسپولیسی شد!

حرف‌های اخیر کارلوس کی‌روش در محفلی خصوصی درباره شبی که وحید امیری در اردوی تیم ملی پرسپولیسی شد، هنوز خبرساز است.
ناگفته‌ای از شبی که وحید امیری جای استقلال، پرسپولیسی شد!

 کارلوس کی روش اخیرا در جمعی دوستانه حرف هایی درباره پشت پرده شبی تلخ در تیم ملی زده است. شبی که در آن حسین هدایتی با کیسه پر پول در اردوی تیم ملی بازیکن خریده است!

این بخش از گفته های کی روش البته قبلا هم طرح شده بود اما نه به این لختی و عریانی درباره افراد. البته این بار هم قرار نبوده این حرف ها منتشر شود اما یکی این حرف ها را بدون اینکه با سرمربی هماهنگ کند حرف های خصوصی را نوشته است تا احتمالا معروف شود. خبرنگار نمایی که در نشست خلوت و خالی از خبرنگاران رسانه های اصلی توانسته بود با سرمربی گپ بزند ، این بخش خارج از مصاحبه را علنی کرده بود .

درباره شبی که در اردوی تیم ملی حسین هدایتی با سید جلال و وحید امیری قرارداد می بندد. آنها که در مسیر رفتن به استقلال بوده اند.

البته این همه ماجرا نیست. علیرضا منصوریان اگرچه در آن زمان با سید جلال حسینی که در نفت با هم کار کرده بودند ، تقریبا امید زیادی به این نداشت که او استقلالی شود. آن روزها این برانکو بود که راضی نمی شد به داشتن سید جلال. حتی فصل قبلش هم این قدر سید را نگرفت که او برود به نفت و با دلخوری برود. 

کار با منصوریان اگرچه برای سید خوب بود و رفاقت و همسایگی با مهدی رحمتی هم عامل مضاعف برای همکاری این دو اما دلیل کافی نبود تا او قید پرسپولیس را بزند و منتظر آن پیشنهاد نهایی بود که سرانجام با حضور هدایتی رسید. 

ماجرا هم این بود که جلال طلب بزرگی از قرمزها داشت از دوره رویانیان. او سالی که به قطر رفت ، بخشی از این طلب را گرفت و نماند و رفت به قطر . البته این شایعه ای بود که می گفتند. او حتی بخشی از طلب هایش از همان فصل باقی ماند ولی همان حرف هایی را برایش بعد رفتن در آوردند که علیه امید ابراهیمی استقلال هم این فصل می زدند.

درباره وحید امیری هم اگرچه وحید دو فصل کنار منصوریان درخشید و ختی همان سال علیرضا منصوریان به اردوی تیم ملی رفت و او را در آغوش گرفت تا همه بگویند این بازیکن دیگر پرسپولیسی شده است ، برای بازیکنی که پول زیادی تا سن 26 سالگی در نیاورده بود قرارداد میلیاردی می توانست یک اتفاق بزرگ باشد و چند صد میلیون تفاوت در رقم قطعا برایش هیجان انگیز می شد.

در آن زمان هنوز دعواهای میان کارلوس کی روش با افرادی چون افشین پیروانی و حتی علی کریمی این قدر بالا نگرفته بود. افشین که مدیر تیم ملی بود و هدایتی هم آن روزها برای تیم ملی هزینه های زیادی می کرد. 

یک شب او به اردوی تیم ملی رفت. فردای آن شب جلال و بیرانوند و امیری قرمزپوش شدند . حالا کی روش گفته آن شب انها هوایی شدند. 

روایتی که گفته می شود این است که کی روش خیلی روی اتفاقاتی از این دست که با بازیکنی در اردو درباره تیمش حرف بزنند حساس است. 

او آن شب با هدایتی خودش شام مشترک خورده بود. بعد از شام می رود که بخوابد و به دستیارانش می گوید حالش خیلی خوش نیست و زودتر به اتاقش می رود و مراقب بازیکنان باشند. ولی بعد از خوابیدن کی روش ، هدایتی که در همان هتل گرفته بوده با دو بازیکن ملی پوش قرار می گذارد و قرارداد می بندد. 

اتفاقی که شاید عرف نباشد اما پرسپولیسی ها می گویند کی روش که این قدر روی همه چیز حساس است چرا همان زمان با این فرد نزدیک پرسپولیس یا با مدیر تیم برخورد نکرده و چرا اصلا با آنها شام مشترک خورده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvwdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی ستاره پرسپولیس؛ استقلال تا صبح هم گل بزن نبود!