تاریخ انتشار: 1397/09/02 20:08
کد خبر: 120630

ماشین سازی 1 - 1 سپاهان؛ سپاهان در دقایق پایانی از شکست گریخت

از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از چارچوب هفته سیزدهم، تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند ک این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.
ماشین سازی 1 - 1 سپاهان؛ سپاهان در دقایق پایانی از شکست گریخت

نیمه نخست این دیدار بسیار آرام آغاز شد. در دقایق ابتدایی دو تیم بیشتر سعی داشتند تا یکدیگر را محک بزنند و حملات آنچنانی روی دروازه یکدیگر ترتیب ندادند. پس از گذشت 15 دقیقه، رفته رفته سپاهان سوار بر بازی شد و ماشین سزی هم چشم به ضد حملات داشت. پرتاب های بلند خالد شفیعی چند صحنه خطرناک را روی دروازه ماشین سازی ایجاد کرد اما هیچ کدام از این توپ ها راهی به دروازه نداشتند. در دقیقه 35 این دیدار، شوت محمد خرم الحسینی پس از برخورد به مدافع سپاهان وارد دروازه این تیم شد تا ماشین سازی 1-0 پیش بیفتد. دو دقیقه بعد، درگیری بازیکنان در محوطه جریمه ماشین سازی سبب شد تا عزیز معبودی و کی روش استنلی کارت زرد بگیرند. در دقیقه 45 این دیدار، تکل عزیز معبودی روی پای ایرانپوریان را داور خطا تشخیص داد و با دادن کارت زرد دوم به معبودی این بازیکن را از زمین بازی اخراج کرد. این تصمیم داور با اعتراض کادرفنی ماشین سازی همراه بود.

با شروع نیمه دوم دو تیم تغییراتی را در ترکیب خود به وجود آوردند. با ورود پیمان بابایی و مهرداد محمدی بازی سرعت بیشتری گرفت. سپاهان توپ و میدان را در اختیار داشت اما این ماشین سازی بود که به خوبی شاگردان قلعه نویی را کنترل کرده بود. ضد حملات خطناک بازیکنان ماشین سازی در این نیمه می توانست گل های بعدی را هم وارد دروازه سپاهان کند. در دقیقه 68 این دیدار پاس زیبای بهزادی کریمی، پیمان بابایی را با نیازمند تک به تک کرد که ضربه بابایی به بیرون رفتند. بلافاصله سانتر خطرناکه ایران پوریان را دخسوس با زانوی خود دور کرد تا یک موقعیت 100 درصد را از سپاهان بگیرد. سپاهان روی به بازی مستقیم آورده بود و سانتر های بازیکنان سپاهان برای کی روش استنلی و شهباز زاده موقعیت های خوبی را برای این دو بازیکن فراهم کرد که ضربات این بازیکنان از بالای دروازه د خسوس به بیرون رفت. حملات پر شمار سپاهان بالاخره جواب داد و این تیم توسط کومان به گل رسید. پاس جلال علی محمدی را ولادمیر کومان با پای چپ به گل تبدیل کرد. سپاهان پس از گل نخست بازهم به ولی رسید ولی داور این گل را نپذیرفت. دو تیم تا سوت پایان بازی روی دروازه دیگر حمله کردند اما در نهایت این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی زادگان، رضا خالقی فر، فرید بهزادی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح و سعید مهری

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، خالد شفیعی، حسن جعفری، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، بختیار رحمانی، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و کی روش استنلی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpz95

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی: بهترین بازیکنان جهان را دارم