تاریخ انتشار: 1397/09/02 20:09
کد خبر: 120629

سپیدرود 1 - 0 نفت مسجد سلیمان/ ناکامی شمالی ها در خانه؛ جنوبی ها دست پر از شمال رفتند

در هفته سیزدهم لیگ برتر تیم سپیدرود رشت مقابل نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی کرد و در پایان شاگردان مرزبان موفق شدند در این دیدار خارج از خانه با نتیجه 1 بر 0 پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.
سپیدرود 1 - 0 نفت مسجد سلیمان/ ناکامی شمالی ها در خانه؛ جنوبی ها دست پر از شمال رفتند

 در نیمه اول نفتی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه 4 سید پیمان میری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپیدرود قرار گرفت اما ملکی توپ او را دفع کرد. پس از دقیقه 10 دو تیم حملاتی نصفه و نیمه را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند. سرانجام روی پاس اشتباه امین منوچهری در دقیقه 33 توپ به اکبر آفاقی رسید و این بازیکن با شوتی زیبا و دقیقه توانست گل اول نفت مسجد سلیمان را به ثمر برساند. در ادامه تلاش سپیدرود برای به تساوی کشاندن کار در این نیمه راه به جایی نبرد و فقط شوت از راه دور میلاد شیخی سلیمانی که توسط دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان راهی کرنر شد و نیمه اول با همان برتری یک گله نفتی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم سپیدرود تلاش کرد تا نتیجه را برگرداند اما این تلاش بیشتر مبتنی به شوت‌های از راه دور بود و شاگردان کریمی از خلق موقعیت در درون محوطه جریمه حریف عاجز بودند. در دقیقه 56 شوت محمد غلامی به تیرک دروازه برخورد کرد. این بازی با همان نتیجه 1 بر 0 به سود نفت مسجد سلیمان پایان یافت.

ترکیب سپیدرود: کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین منوچهری، محمد نزهتی، حسین ابراهیمی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی، علیرضا عزت کرامت، میلاد قربانزاده و محمد غلامی

ترکیب نفت مسجدسلیمان: مجتبی بیژن، کولیبالی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی، سید پیمان میری، سید محمد حسینی، صادق بابا احمدی، حسین دوستدار، حبیب فر عباسی، یوسف وکیا و علیرضا علیزاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apk8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شکست تلخ سپیدرود در دیدار 6 امتیازی