تاریخ انتشار: 1397/09/02 20:47
کد خبر: 120617

منصوریان: انتخابم منطقی بود/ برخورد آذری با مظاهری پدرانه بود

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: انتخابم یک انتخاب منطقی و دو طرفه بود.
منصوریان: انتخابم منطقی بود/ برخورد آذری با مظاهری پدرانه بود

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: خوشحالم در اصفهان هستم. انتخابم یک انتخاب منطقی و دو طرفه بود. از امکاناتی که در اختیارم گذاشتند، تشکر می‌کنم و سعی می‌کنیم از این پیراهن به بهترین شکل امانت‌داری کنم.

وی افزود: پارس جنوبی جم موقعیت خیلی بهتری نسبت به ما دارد و بازی فردا آسان نخواهد بود. به شاگردانم گفته‌ام که تا پایان فصل هیچ بازی آسانی نخواهیم داشت. هر تیمی تلاش می‌کند که از امکانات خانگی خود بهره ببرد و ما نیز به دنبال همین موضوع خواهیم بود. فردا بازی سختی داریم و حریفمان یک تیم منسجم است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: تیم ما احتیاج به تغییر روحی داشت. قبل از هر چیزی اعضای یک تیم باید رفیق و دوست باشند و با این ارتباط و اتحاد است که مشکلات تیم رفع می‌شود. اولین هدفم این بود که این اتحاد را در تیم ایجاد کنم و بر همین اساس از بزرگان تیم خواستم وسیله‌ای برای رشد تیم و بازیکنان جوان باشند و در حفظ اعتبار تیم که در طول این سال‌ها به دست آمده بکوشند.

منصوریان درباره حواشی به وجود آمده توسط شبکه خبر و عنوان کردن تیم ذوب‌آهن به نام نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من همین الان متوجه این مسئله شدم. ما باید به سمتی حرکت کنیم که از فضای ناسیونالیستی جدا شویم. امیدوارم این اتفاق سهوی بوده باشد. زمانی که یک تیم از پرچم ایران استفاده می‌کند دیگر رنگ‌ها تفاوتی ندارند. موقعیتی که ما در آن هستیم لیاقت می‌خواهد و شامل هر باشگاهی نمی‌شود.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: هادی محمدی تنها محروم ما است و مصدوم هم نداریم. کمی نگران وضعیت زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری هستیم چرا که به واسطه تمرینات روزهای اخیر کمی فشار بدنی به آنها وارد شده و به این دو نفر استراحت دادیم و سایر نفرات سرحال هستند. امیدوارم در اولین بازی‌ام در ذوب‌آهن بتوانم سه امتیاز را کسب کنم در همین جا باید از امید نمازی سرمربی قبلی تیم تشکر کنم. من از این بدعت متنفرم که زحمات مربی قبلی فراموش می‌شود چرا که معتقدم نفرات قبلی هم تلاش بسیاری کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره وضعیت مهدی رجب‌زاده در کادر مربیگری ذوب‌آهن عنوان کرد: زمانی که به تیم آمدم رجب‌زاده و رضایی حضور نداشتند؛ در واقع وقتی به تیم ملحق شدم خواستم که یک نیروی بومی در کنارم باشد و بر همین اساس علی دهقانی و حسن استکی در کنارم هستند. در واقع زمانی که من آمدم رجب‌زاده نبود.

منصوریان درباره وضعیت رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن اظهار داشت: رشید بازیکن ما است و تلاش زیادی هم می‌کند. او را از زمانی که در تیم امید بود به خوبی می‌شناسم. به نظرم برخورد سعید آذری با او پدرانه بود. با رشید حرف زدم و گفتم که مسیرش رو به بالا است. به هر حال هم رشید می‌داند که ذوب‌آهن خانه او است و هم ذوب‌آهن از اینکه این بازیکن دست‌پرورده باشگاه است آگاهی دارد. تلاش می‌کنیم که یک رشید آماده را ببینیم.

وی در خصوص تغییر شیوه بازی ذوب‌آهن گفت: هر کسی روش خودش را دارد. باید خودمان را برای یک اسفند سخت آماده کنیم چرا که دو بازی پلی‌آف که سخت هستند خواهیم داشت. ما تغییر تاکتیک خواهیم داشت اما باید آخرین تیر خود یعنی نتیجه گرفتن را نیز اضافه کنیم یعنی اول باید نتیجه لازم را بگیریم تا اعتماد به نفس تیم بازگردد. از هواداران نیز می‌خواهم که تیم را تنها نگذارند. در کارخانه ذوب‌آهن 14 هزار کارگر در کنار کوره‌ها کار می‌کنند و امیدوارم آنها در کنار هوادارانمان فردا به ورزشگاه بیایند. زمانی که تماشاگران به استادیوم می‌آیند تیم یک بازیکن اضافه‌تر دارد.انشاءالله که روزهای خوبی با ذوب‌آهن خواهیم داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqjpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین مصاف فولاد در ورزشگاه غدیر