تاریخ انتشار: 1397/09/02 22:35
کد خبر: 120597

ذوب آهن به دنبال شکست طلسم پارس با منصوریان

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به مصاف پارس جنوبی می رود که از بازی با این تیم خاطرات خوبی ندارد.
ذوب آهن به دنبال شکست طلسم پارس با منصوریان

 در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه تیم های ذوب آهن و پارس جنوبی جم در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.

ذوب آهن که پس از نتایج نه چندان ضعیف امید نمازی، با این مربی قطع همکاری کرد و با علی منصوریان، سرمربی سابق نفت و استقلال به توافق رسید و به دنبال پایانی خوش در چهار بازی پایانی نیم فصل است.

نایب قهرمان فصل گذشته که در ۱۱ بازی این فصل خود دو برابر بردهایش باخت داشته، در جایگاه ضعیف سیزدهم قرار گرفته و در اولین تجربه سرمربیگری علی منصوریان رو در روی پارس جنوبی قرار می گیرد که در این فصل هم نسبتاً نتایج خوبی گرفته است و در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

ذوب آهن که آخرین بردش به هفته پنجم و دیدار با ماشین سازی بر می گردد در دو رویارویی قبلی خود برابر پارس جنوبی بردی نداشته است و یک شکست و یک تساوی حاصل کار سبزها برابر پارس جنوبی تازه لیگ برتری شده بود.

دیدار فصل گذشته دو تیم در اصفهان، شکست سه بر صفر و سنگین ذوب آهن را برای ذوب آهن در پی داشت و حالا دو تیم در سومین رویارویی لیگ برتری خود، در سومین ورزشگاه متفاوت به میدان می روند و ذوب آهن امیدوار است چندین طلسم را همزمان بشکند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k7ky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی عجیب در کنفرانس خبری منصوریان