تاریخ انتشار: 1397/09/03 13:37
کد خبر: 120545

بیانیه باشگاه سپاهان در واکنش به اشتباهات داوری

باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به اشتباهات داوری در فصل جاری لیگ برتر علیه این تیم واکنش نشان داد.
بیانیه باشگاه سپاهان در واکنش به اشتباهات داوری

و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، روابط عمومی این باشگاه اطلاعیه‌ای را پیرامون داوری به شرح زیر صادر کرد:

سپاهان رقابت در هفته‌های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران بسیار جدی شده است و اختلاف یک امتیاز و حتی یک گل زده یا خورده می تواند جایگاه تیمها درجدول رده‌بندی نیم فصل و در نهایت پایان فصل را دچار تغییر کند. خوشبختانه طلایی‌پوشان تیم فوتبال سپاهان در این هفته‌ها با حمایت شرکت فولادمبارکه ,مدیریت باشگاه، درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانسته‌اند با حرکت رو به جلو نام سپاهان را در بین مدعیان قهرمانی این فصل قرار دهند و این اتفاق موجی از حمایت هواداران پرشور سپاهان را هم فراهم کرده است.

با این وجود و در شرایطی که سپاهان از همه لحاظ خودش را آماده حضور در میدان رقابت سالم با بقیه مدعیان کرده متاسفانه باز هم شاهد هستیم که اشتباهات داوری به عنوان یک مانع بزرگ سد راه موفقیت های سپاهان شده و مشخص نیست که این اشتباهات داوری قرار است تا کی به ضرر سپاهان ادامه داشته باشد.

بر اساس کارشناسی‌های موثق و تایید شده برنامه‌های ورزشی و فیلمهای موجود در این چند هفته گذشته تیم فوتبال سپاهان در رقابت با سپیدرود، پیکان، تراکتورسازی،پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان، نساجی و استقلال تهران از تصمیمات داوری متضرر شده و جالب اینجاست که خیلی‌ها با نادیده گرفتن این اشتباهات فضا را به سمت و سوی دیگری برده‌اند تا نشان دهند که سپاهان از داوری سود برده است. البته همیشه معتقد بوده‌ایم که اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است ولی این اشتباهات سریالی علیه فوتبال سپاهان دیگر منطقی نیست و باید از جانب کمیته محترم داوران فدراسیون فوتبال فکری به حال این مسئله بشود.

 در بازی روز گذشته در مقابل ماشین سازی تبریز هم در شرایطی که 3 امتیاز این بازی می‌توانست شرایط سپاهان در صدر جدول رده‌بندی را بهتر از همیشه کند اشتباه بزرگ داور در همان نیمه اول در بحث عدم اعلام ضربه پنالتی به سود سپاهان و در ادامه عدم اخراج مستقیم بازیکن حریف که توسط سعید بخشی‌زاده کارشناس پیشکسوت داوری در شبهای فوتبالی هم بر روی ان تاکید شد نشان می‌دهد در صورت اخراج بازیکن ماشین‌سازی به خاطر رفتار غیرورزشی اصلا او در زمین حضور نداشت که بخواهد با گرفتن کارت زرد دوم از زمین اخراج شود و بخواهد بر روی خطای دوم او بحثی صورت بگیرد.

با این حال امیدواریم فدراسیون فوتبال و به خصوص کمیته داوران در هفته‌های آینده و در بازی‌های مستقیم سپاهان با بقیه مدعیان نسبت به انتخاب داورانی کم اشتباه و منصف‌تر اقدام کند تا شاهد تکرار اشتباهات سریالی داوری علیه سپاهان نباشیم.

تیم فوتبال سپاهان روز گذشته با نتیجه یک بر یک مقابل ماشین‌سازی به تساوی رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgw9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی سپاهان:  قضاوت عادلانه‌ای شاهد نبودیم/ مالک ماشین سازی و تراکتورسازی یک نفر است و این در هیچ جای دنیا شدنی نیست