تاریخ انتشار: 1397/09/03 14:23
کد خبر: 120540

پشت پرده سوء استفاده استوکس و اروین از مرخصی شان

درحالی که روز گذشته استوکس بازیکن خارجی تراکتورسازی به تبریز بازگشت اما هنوز اروین دیگر بازیکن این تیم به ایران بازنگشته است.
پشت پرده  سوء استفاده استوکس و اروین از مرخصی شان

استوکس و اروین دو بازیکن ایرلندی و اسکاتلندی تراکتورسازی در تخلفی آشکار از مرخصی گرفته شده خود سوءاستفاده کرده و در بازگشت به تمرینات این تیم تاخیر داشته اند. 

استوکس تازه شب گذشته وارد ایران شد و اروین هنوز به تبریز بازنگشته است. باشگاه تراکتورسازی  به هر دو بازیکن خارجی خود بعد از انجام هفته دوازدهم که 18 آبان برگزار شد به آنها 4 روز مرخصی می دهد و قرار بر این می شود از 23 آبان در تمرینات حاضر شوند اما این دو بازیکن در تمرینات حاضر نمی شوند و نه تنها بابت غیبت غیر موجه خود دلیل هم نمی آورند و تماسی هم با باشگاه نمی گیرند در این مدت حرف و حدیث هایی زیادی بابت این غیبت مطرح می شود.

در فضای مجازی در تبریز دلایل متناقضی بابت غیبت استوکس و اروین مطرح شده است از مشکلات شخصی گرفته تا عدم پایبندی این دو بازیکن به باشگاه به دلیل تحریک از سوی دو کارگزار ایرانی! به طور مثال شایعه شده که این دو از دو تیم دیگر خارجی پیشنهاد دارند و به همین دلیل زیر قراردادشان با تراکتورسازی زده اند یا یکی از کارگزاران چون مدیربرنامه هری فوستر(بازیکنی که ابتدا با تراکتورسازی قرارداد بست و به دلیل عدم کارآیی در این تیم به ماشین سازی منتقل شد و وی هم بعد از مرخصی گرفتن از این باشگاه دیگر در تمرینات حاضر نشده است) است و او با باشگاه ماشین سازی برای ادامه همکاری به مشکل خورده از تحریک استوکس مانع از حضور وی در تمرینات تراکتورسازی شده است. 

همه این موارد در فضای مجازی دست به دست می شود و جالب است که باشگاه تراکتورسازی تاکنون هیچ توضیح قانع کننده ای در اینباره نداده است. در این چند روز فقط دو مصاحبه از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی بابت برخی کارشکنی ها مطرح شده اما توضیح واضحی که ماجرای غیبت های این دو بازیکن خارجی چیست ارائه نشده است.

در هر صورت آن طور که به نظر می رسد استوکس که شب گذشته به ایران بازگشته به دنبال این است که قسط سوم پول خود را زودتر از موعد مقرر بگیرد و باشگاه هم با این خواسته مخالفت کرده است و همین بهانه ای برای بازیکن ایرلندی شده تا  در تمرینات شرکت نکند. 

جالب است که موعد بعدی قسط این بازیکن 20 روز دیگر است و اینکه چرا او اصرار دارد زودتر از موعد مقرر پرداختی داشته باشد عجیب است آن هم بازیکنی که ظاهرا تاکنون 52 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. 

اما اروین دیگر بازیکن خارجی سرخپوشان تبریزی که اصلا هنوز برنگشته خبر قطعی در دسترس نیست که چرا و به چه بهانه ای زیر قرارداد خود زده و در تمرینات شرکت نمی کند. 

جدا از رفتار غیر حرفه ای این دو بازیکن که ظاهرا با تحریک دو کارگزار خود بروز داده است، سوالی که مطرح می شود این است که حواس مدیران تراکتورسازی کجاست؟ چطور می شود به دو بازیکنی که در قراردادشان عنوان شده در طول مدت فصل فقط دو بار حق استفاده از مرخصی دارند برای سومین بار مرخصی داده شده تا به کشورهای خود بازگردند؟ بازیکنی مثل اروین که سابق بر این هم در بازگشت از مرخصی بدقولی کرده چرا بدون گرفتن تعهد و توجه به این موضوع اجازه داده می شود مرخصی برود؟ سوال بعدی که از مدیران تراکتورسازی باید پرسیده شود این است که چرا در فاصله دو هفته تا پایان نیم فصل به دو بازیکن خارجی خود که از سوی دو کارگزار نامشخص هدایت نادرست می شوند تا پایبند به قراردادشان نباشند اجازه داده شده تا به مرخصی بروند و بعد از دیرکرد آنها در تمرین به طور جدی تر پیگیر عدم بازگشت آنها نشدند؟ 

اگر مشکل از کارگزاران آنها نیست و تحریکی در کار نیست چرا باشگاه به طور قانونی وارد عمل نمی شود و از شرکت معرفی کننده این دو بازیکن شکایت نمی کند؟ 

از باشگاه تراکتورسازی با پشتوانه مردمی انتظار می رود بابت ابهاماتی که به وجود می آید شفاف تر و دقیق تر افکار عمومی را مطلع کنند. 

تراکتورسازی بازی حساسی فردا مقابل پرسپولیس در تهران دارد و عدم حضور دو بازیکن خارجی می تواند از نظر فنی به ضرر این تیم باشد. با توجه به غیبت استوکس در تمرینات اخیر محمد تقوی قصد دارد از این بازیکن استفاده نکند و استوکس همراه تیم راهی تهران نخواهد شد. البته این طبیعی ترین تصمیم یک مربی در قبال بازیکن بی انضباط می تواند باشد اما آیا باشگاه تراکتورسازی بابت ضرری که از نبود بازیکن خارجی اش می کند برنامه انضباطی و قانونی دارد؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdgya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



از تیم کم مهره و خسته پرسپولیس نمی‌شد انتظار قهرمانی داشت