تاریخ انتشار: 1397/09/03 14:38
کد خبر: 120538

برانکو همچنان درگیر چالش انتخاب دفاع راست

تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف تراکتورسازی می رود که برانکو ایوانکوویچ بار دیگر چالش انتخاب دفاع راست را خواهد داشت.
برانکو همچنان درگیر چالش انتخاب دفاع راست

پس از پارگی رباط صلیبی حسین ماهینی و دوری چند ماهه او از میادین، برانکو شجاع خلیل زاده را در پست دفاع راست به کار برد و در دفاع میانی سیدجلال حسینی و محمد انصاری به میدان رفتند. اما اتفاق بزرگتری برای پرسپولیسی ها در پیش بود؛ این بار محمد انصاری دچار پارگی رباط صلیبی شد و برانکو در بازی با پیکان سیامک نعمتی را در پست دفاع راست و شایان مصلح را در سمت چپ به کار گرفت.

اما در نیمه دوم محسن ربیع خواه به پست دفاع راست رفت تا نعمتی با اضافه شدن به خط حمله عملکرد هجومی تیم پرسپولیس را بهبود بخشد. همین اتفاق نیز افتاد و سرخ ها موفق شدند با درخشش نعمتی، منشا، علیپور و... 2 گل زده و به پیروزی دست پیدا کنند.

حالا با بازگشت بشار رسن و احمد نوراللهی دست برانکو برای انتخاب 11 نفر اصلی بازتر خواهد بود. با این حال بار دیگر نقطه ابهام سرخ ها پست دفاع راست است. جایی که به جز سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، شاهین عباسیان و حتی آدام همتی می توانند حضور داشته باشند. اما نعمتی در بازی با السد و پیکان نشان داد که می تواند در این منطقه از زمین نیز درخشان ظاهر شود و هیچ بعید نیست که در بازی با تراکتور نیز دفاع راست باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nadxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست برانکو خالی‌تر از همیشه