تاریخ انتشار: 1397/09/03 15:22
کد خبر: 120532

بدون تعارف میگویم؛ هیچ امیدی به این استقلال ندارم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به نقاط ضعفی که این تیم در لیگ هجدهم داشته است گفت: اطمینان دارم شفر با توجه به اشرافی که به تیم دارد می‌تواند استقلال را به اوج برگرداند.
بدون تعارف میگویم؛ هیچ امیدی به این استقلال ندارم

سیروس دین محمدی خصوص عملکرد استقلال در دور رفت لیگ هجدهم گفت: متاسفانه استقلال عملکرد خوبی نداشته، نمی خواهم دوباره صحبت‌های تکراری که همیشه می شنویم، بگویم که ما بازیکن از دست دادیم یا هنوز برخی بازیکنان مان هماهنگ نشده اند. استقلال همیشه استقلال است و سرمربی تیم باید جوابگو باشد، با اینکه نزدیک به پایان نیم فصل اول هستیم هنوز شفر ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده است و نمی دانم چرا بعد از گذشت هفته ها از لیگ و سه بازی در جام حذفی شفر نتوانسته نفرات اصلی خود را پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتقاد بزرگی که این روزها به استقلال می شود حضور سه بازیکن خارجی ضعیف در تیم است. اگر چه برخی ها اعتقاد دارند همام طارق بازیکن خوبی است اما من معتقدم او هم یک بازیکن معمولی است و نتوانسته انتظارات هواداران و فوتبال ما را از حضور بازیکنان خارجی برآورده کند.

پیشکسوت استقلال در مورد بازی کردن بازیکنان جوان استقلال گفت: اینها آینده فوتبال هستند اما من  اعتقاد دارم باید آنها را کم کم وارد میدان کرد زیرا هنوز تجربه کافی ندارند به عنوان مثال باید بگویم در دیدار منچسترسیتی برابر منچستریونایتد گواردیولا بازیکن ۱۷ ساله خود را تنها سه دقیقه وارد زمین کرد. آبی پوشان بازیکنان خوبی همچون روح الله باقری، مرتضی تبریزی و جابر انصاری را دارند بنابراین باید به جوانان کم کم میدان داده شود تا تجربه خوبی کسب کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نیم فصل نزدیک می شویم و استقلال  باید بازیکنان مورد نظر خود را جذب و هر چه زودتر آنها را به خدمت بگیرد و بازیکنانی که کیفیت بالایی ندارد از تیم بیرون کند. استقلال جای بازیکنان بزرگ است نه کسانی که فوتبال معمولی از خود ارائه می دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود استقلال به یک بازیکن بزرگ و لیدر نیاز دارد، گفت: من با این نظر مخالفم، در استقلال بازیکنانی چون مهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری و وریا غفوری هستند که از تجربه بالایی برخوردارند و می توانند به جوانان کمک کنند. حضور این بازیکنان در زمین مایه دلگرمی جوانان است و همه در کنار یکدیگر می توانند یک تیم موفق را تشکیل دهند.

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا با شرایطی که این روزها استقلال دارد، امیدی به این تیم وجود دارد یا خیر گفت: بدون تعارف باید بگویم امیدی به این تیم ندارم البته اگر این تیم بتواند بازیکنان خوبی در نیم فصل جذب کند می تواند به آینده این تیم امیدوار بود ما اگر بخواهیم با همین نفرات پیش رویم مطمئنا هیچ امیدی به این استقلال نخواهد بود و روز به روز هم بدتر خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در نیم فصل باید کادر فنی و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل همه دست به دست هم دهند و بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند تا بتوانند دوباره به لیگ بازگشته و نتایج قابل قبولی کسب کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که برخی ها اعتقاد دارند رفتن شفر می تواند شوک خوبی به استقلال دهد، گفت: موافق برکناری شفر نیستم او باید به کارش ادامه دهد تا بتواند تیم را به جایگاه اصلی اش برساند. سرمربی استقلال به مشکلات داخلی و خارجی استقلال کاملا اشراف دارد و باید خود او تیم را به شرایط ایده آل برساند و مطمئنم که در توان شفر هست و می تواند چنین کاری را انجام دهد.

پیشکسوت استقلال در مورد حضور یک دستیار برای کمک به شفر هم گفت: سرمربی استقلال نیازی به دستیار ندارد و مخالف حضور دستیار برای شفر هستم، بهتر است پول را صرف چنین کاری کنیم دو بازیکن خوب به خدمت بگیریم تا استقلال از این شرایط بیرون بیاید.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که آبی پوشان در چه پست به بازیکن نیاز دارند، گفت: استقلال در فاز حمله و وینگر چپ و راست دچار ضعف است، آنها در خط هافبک و دفاع نفرات خوبی دارند، اما اگر می خواهند گلزنی بیشتری داشته باشند باید وینگر چپ و راست به تیم شان اضافه کنند تا مهاجمانی مانند تبریزی و باقری در زدن گل موفق باشند.

وی در پایان و در خصوص نگرانی هواداران از نتایج به دست آمده استقلال هم گفت: هواداران صبر و تحمل زیادی داشتند. آنها از تیم شان فقط برد می خواهند اما من از آنها به عنوان یک برادر می خواهم صبوری پیشه کرده، تیم شان را حمایت کنند تا ان شاءالله استقلال دوباره به جایگاه واقعی اش برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epo8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسپانسر استقلال بی پول تر از این تیم!