تاریخ انتشار: 1397/09/03 19:52
کد خبر: 120494

منصوریان: ذوب آهن به یک نفس عمیق برای فریاد نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: ذوب آهن به یک نفس عمیق برای فریاد نیاز دارد و مهمترین کار در حال حاضر افزایش روحیه بازیکنان است.
منصوریان: ذوب آهن به یک نفس عمیق برای فریاد نیاز دارد

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر مقابل پارس جنوبی، گفت: به تیم مهدی تارتار تبریک می‌گویم. آنها زحمت کشیدند و توانستند در نیمه دوم از برد خود مراقبت کنند. اینکه شما بتوانید برنده شوید اهمیت دارد. به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم باید از لحاظ روحی بالا بیاید. از لحاظ روحی دچار فشار هستیم. در نیمه اول ما اصلا خوب نبودیم و انگار  بار سنگینی روی دوش ما وجود داشت. به نظر می‌آید تیم نیاز به یک نفس عمیق دارد و باید در کنار آن یک فریاد هم بکشد تا از زیر این فشار خارج شود.  در داخل خانه برای خروج از این فشار ما و هوادارانمان باید یک مسیر را طی کنیم.  اگر بردیم همه با هم بردیم و اگر می‌بازیم همه با هم می‌بازیم. همه ما با کارگران زحمت کش ذوب  آهن کنار هم هستیم. باید‌ ابتدا از لحاظ روانی روی تیم کار کنیم و وقتی این مسئله درست شد آنوقت از لحاظ تاکتیکی می‌توانیم کارمان را پیش ببریم.

وی افزود: پتانسیل نیروی جوان ما بسیار خوب است. در این چند روز که به تیم آمدم بازیکنان بسیار خوبی در کادر تیم دیدم. نقاط قوت و ضعف‌مان را می‌شناسیم. باید نقاط ضعف را پوشش دهیم و نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم. در این چند هفته به این نقاط ضعف و قوت بیشتر پی می‌بریم اما نباید تمرکزمان را فعلا روی جذب بازیکن‌ بگذاریم چرا که چند بازی مهم پیش رو داریم.

وی در مورد اینکه او همواره مقابل پرسپولیس بازنده نبوده و آیا می‌تواند بازی عقب افتاده ذوب آهن مقابل پرسپولیس را نقطه عطف کار او دانست، خاطرنشان کرد:‌ ما الان در فضایی نیستیم که بخواهیم روی رقبایمان تمرکز کنیم. ما فقط روی بازی با پارس جم تمرکز کردیم. بازی بعدی ما با فولاد همانقدر مهم است که بازی با پرسپولیس اهمیت دارد. به دنبال یک نقطه عطف خاص نیستیم. بازی با فولاد برایمان بسیار مهم است. ما مثل دانش آموزی هستیم که خرداد را از دست داده و دیگر فقط شهریور را پیش رو دارد.‌ باید نقطه عطف را داخل باشگاه‌همان پیدا کنیم. این نقطه عطف همدلی است.‌ نقطه عطف ما قبل از بازی با پرسپولیس بازی با فولاد است. وقتی بازیکن بزرگ من وسط زمین دچار اشتباه می‌شود بازیکنی که ضریب دقت پاس او 95 درصد بوده است نشان از فشار روی تیم دارد. باید خودمان را آماده کنیم و از تجربه باشگاه برای پیش برد شرایط روحی تیم استفاده کنیم.‌ مهمترین کار ما در حال حاضر این است که تیم را از لحاظ روحی بالا ببریم.

منصوریان در مورد گروه ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کردک:ما دو بازی پلی آف در پیش داریم. بعد از پیروزی در بازی اول باید به مصاف الغرافه برویم. دو بازی پلی آف ما بسیار سنگین است. زمان کمی برای رساندن تیم به شرایط ایده آل داریم. اگر در این مسابقات پلی آف سر بلند خارج شویم شرایط بهتر است. نمی‌گویم گروه ما آسان است اما حریفان ما از لحاظ اسمی شرایط بهتری دارند. می‌توانیم موفق باشیم. در حال حاضر باز هم می‌گویم فعلا تمرکز ما روی سه بازی آینده لیگ است. بعد از آن 53 روز وقت داریم که تیم را درست کنیم و استارت تیم را برای 90 دقیقه بازی رو به جلو را داشته باشیم تا تیم با دریافت یک گل زیر فشار نرود.

وی در مورد عدم ثبت نام ایران مقابل ذوب آهن از سوی صدا و سیما و ناراحتی سعید آذری از این اتفاق، عنوان کرد: دیروز در آغاز نشست خبری از این مسئله اطلاع پیدا کردم. امیدوارم این اشتباه سهوی باشد. خیلی راحت با اعلام اینکه این موضوع سهوی بوده می‌توانستند این مشکل را حل کنند. وقتی در این مورد سکوت می‌کنند ناراحتی پیش می‌آید. تفاوتی بین شهر اصفهان  و تهران نیست. زمانیکه در نفت بودم همه نماینده‌های ایران اوت شده بودند و فقط نفت تهران مانده بود.‌ اگر ما برنده می‌شدیم سهمیه ایران 3+1 می‌ماند. خوشبختانه ما بردیم و این اتفاق افتاد. به نظر من این مشکل سهوی بوده اما سکوت بعد از این اتفاق بد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvwxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال - ذوب آهن خاطره شیرین منصوریان بزودی تکرار می شود!