تاریخ انتشار: 1397/09/03 20:10
کد خبر: 120492

مطمئن هستم منصوریان تیم را درست می کند!

مهدی تارتار می گوید علیرضا منصوریان با ذوب آهن در آینده موفق خواهد شد.
مطمئن هستم منصوریان تیم را درست می کند!

تارتار در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن حضور یافت و گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم، به گل رسیدیم در ادامه هم خوب بودیم و حریف را کنترل کردیم اما در 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم تمرکز نداشتیم و 2 موقعیت به ذوب آهن دادیم و خوش شانس هم بودیم که گل نشد اما در ادامه کاملا بازی را تحت کنترل خودمان داشتیم و موقعیتی هم ندادیم که البته موقعیت های نصفه و نیمه بود اما بچه ها جانانه دفاع کردند و تیم ذوب آهن هم تیم قدرتمندی است و آقای منصوریان هم تازه به ذوب آهن آمده و مطمئنم تیم را درست می کند. به هر حال از مربیان جوان و صاحب سبک است و من مطمئنم می تواند موفق باشد، ساختار خوب و مدیریت توانمندی دارد و مطمئنم که برمیگردد. سال قبل درباره استقلال و چند سال قبل درباره ذوب آهن یحیی گل محمدی گفتم و مطمئنم در نیم فصل دوم ذوب آهن ذوب آهن دیگری می شود و ما هم انصافا بچه هایمان زحمت کشیدند و من از همه ممنونم. بازیکنان ما جزو بازیکنان با شرف فوتبال هستند که با 15 درصد دریافتی این بازی را نشان می دهند، این جایگاه را دارند و کنار تیم های مدعی قرار گرفته اند، دست تک تکشان را به گرمی می فشارم و وقتش است که باشگاه قدر بچه ها بداند.

 

مهدی تارتار در ادامه به وضعیت ذوب آهن با علیرضا منصوریان اشاره کرد و گفت: ببینید هر مربی که می آید باید تفکرات خود را جا بیاندازد، حداقل 4 هفته باید بگذرد تا بازیکنان بدانند آقای منصوریان چه می خواهد، به نظر امروز در نیمه اول به خصوص ذوب آهن نسبت به تیمی که ما می شناختیم ضعیف تر هم بود، این واقعیتی است که من باید بگویم ولی آقای منصوریان زمان می خواهد، به مرور زمان آن تفکر باید از بین ببرد و تفکر جدید بیاید تا قالب جدید شکل بگیرد. از لحاظ سلیقه ای بازیکنان بین مربی فرق می کند و ممکن است بخواهد بازیکنان را تغییر دهد.

 

او درباره پیشنهاد از فولاد و دیگر تیم ها هم اظهار داشت: در این اوضاع اقتصادی که کشور ما دارد، کار کردن مجانی سخت است، بازیکنان ما با این دریافتی سرشان را جلوی توپ می گذارند، کادرفنی ریالی دریافت نکرده، طبیعی است وقتی تیم نتیجه می گیرد کادرفنی و بازیکنان خواهان داشته باشند و من کتمان نمی کنم، مذاکراتی بوده و درست است که من اینجا قرار داد دارم اما ریالی دریافتی نداشتم. می توانم قراردادم را فسخ کنم و قانون می گوید میتوانی آزاد شوی، ولی انصافا با داشتن این بازیکنان نمی خواهم بروم، بازیکنان خیلی با شرف هستند و دوست دارم اینجا بمانم. یک مقدار پول آمده و جا دارد از آقای موسوی مدیر جدید منطقه آزاد تشکر کنم. اخباری که ما داریم نشان می دهد پیگیر مشکلات تیم است. مطمئنم با حضور ایشان و دیگر اعضای هیئت مدیره مشکلات ما حل می شود و انشالله بتوانیم کنار بازیکنان و مردم بمانیم.

وی افزود: ببینید هواداران 90 دقیقه برای ما سنگ تمام گذاشتند، به بازیکنان هم گفتم که این مردم باید خوشحال برگردند، این همه راه آمدند و باید خوشحال برمیگشتند. امیدوارم مشکلات حل شوند.

 

او همچنین درباره گلزنی با پنالتی هم گفت: به هر حال پنالتی هم جزو فوتبال است، به هر حال اگر آن بازیکن آگاهی داشت و دستش را جمع می کرد پنالتی نمی شد، ما در رشت پنالتی خوردیم و باختیم. ولی ما بازی را خوب شروع کردیم و استحقاق زدن گل را هم داشتیم و توانستیم حریف را کنترل کنیم اما در پاس های آخر کم دقت بودیم.

تارتار در پایان راجع به بازی های سخت آینده هم گفت: ما 4 هفته پایانی نیم فصل اولمان بازی سخت است، پیکان بالای جدول بود، ذوب اهن به هر حال از افتخارات فوتبال ماست و در اصفهان بازی با این تیم سخت است. 6 امتیاز از دو تیم گرفتیم و سعی می کنیم مقابل پدیده، پرسپولیس و تراکتور هم خوب عمل کنیم. بچه ها پتانسیلش را دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxpd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: ذوب آهن به یک نفس عمیق برای فریاد نیاز دارد