تاریخ انتشار: 1397/09/03 22:39
کد خبر: 120475

غیبت استوکس و اروین برای تراکتورسازی چه معنی دارد؟

در آستانه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی مهمترین خبر غیبت دو مهاجم بریتانیایی تیم تبریزی بود. آنتونی استوکس دیروز برگشت ولی هنوز از لی اروین که برای تعطیلات بازی‌های ملی به کشورش برگشته خبری نیست.
غیبت استوکس و اروین برای تراکتورسازی چه معنی دارد؟

این دو بازیکن از شروع فصل اهمیت زیادی برای تراکتوسازی داشته‌اند، چرا که بار گلزنی تیم در این فصل روی دوش آنها بوده. استوکس 8 گل و اروین 4 گل برای تراکتورسازی زده‌اند که 57 درصد از 21 گل این تیم را تشکیل می‌دهد. به لطف درخشش این دو بازیکن است که تراکتور توانسته بعد از سپاهان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار داشته باشد. اگر می‌خواهید بدانید 12 گل زده این دو بازیکن چه آمار خوبی محسوب می‌شود، کافی است آن را با آمار گلزنی چند تیم لیگ برتری مقایسه کنید.
پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی تا به حال یازده گل زده، یعنی یک گل کمتر از این دو بازیکن. استقلال، دیگر مدعی هم تنها 9 گل زده دارد. به جز تیم‌های سپاهان، پدیده، پیکان و پارس جنوبی، سایر تیم‌های لیگ برتر کمتر از استوکس و لی گل زده‌اند.
مسوولان تراکتور تاکید دارند که بی‌انضباطی این دو بازیکن را نادیده نمی‌گیرند، ولی برای این باشگاه بهتر است که بتواند زمینه استفاده دوباره از این دو مهاجم را فراهم کند، چرا که پیدا کردن جانشینانی در این سطح خیلی سخت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r9lk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار تکراری بازیکنان خارجی تراکتورسازی؛ تاخیر در بازگشت به تمرینات