تاریخ انتشار: 1397/09/04 20:17
کد خبر: 120362

کامیابی نیا و مصدومیتی که تکرار می شود! + عکس

هافبک دفاعی پرسپولیس بازهم به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف و شانه از بازی خارج شد و چهره او نیز وقتی که از زمین بیرون می رفت چهره ای غمگین و تاثیرگذار بود.
کامیابی نیا و مصدومیتی که تکرار می شود! + عکس

در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی یکی از بازیکنانی کلیدی پرسپولیس به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد اما این موضوع بیش از آنکه باعث شگفتی شود به واسطه تکرار این مصدومیت صحنه ای غم انگیز و نگران کننده بود. کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس در دقیقه 76 بازی با تراکتورسازی بازهم از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده و با برانکارد از زمین بیرون رفت.

چهره او وقتی روی برانکارد نشسته بود و از زمین خارج می شد بیش از آنکه حاکی از دردمصدومیت باشد حکایت از اندوه و غم عمیقی داشت که حاصل بارها مصدومیت کمال از این ناحیه بود. انگار شرایط کتف کامیابی نیا به گونه ای است که با برخوردهایی که در زمین مسابقه برای پیش می آید بازهم دچار آسیب دیدگی می شود و همین موضوع یکی از مهمترین مهره های پرسپولیس را دو فصل اخیر متاثر کرده است.

آن استخر و آن اوت در حدود یکسال قبل خبر رسید که کمال در استخر دچار مصدومیت شده و بعد مشخص شد این مصدومیت از ناحیه کتف و شانه او بوده است. او یکماه از میادین دور بود اما این مصدومیت که در شرایطی به قول برانکو غیرحرفه ای رقم خورد عواقب بدتری هم داشت. کامیابی نیا بعد ازجراحی کتفش و در بازی برابر فولاد روی یک پرتاب اوت دچار مصدومیت شد از همین ناحیه شد آن هم در حالی که خودش بعدها اعتراف کرد که دکتر از او خواسته بود اوت نیندازد!

کتف کمال کامیابی نیا بعد از آن مصدومیت عجیب در استخر تبدیل به پاشنه آشیل او شده چرا که عملا یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این سال ها را تحت تاثیر قرار داده است. کمال در بازی با تراکتورسازی و در حالی که پرسپولیس به او برای پیروزی در نبرد هافبک ها نیاز داشت در پانزده دقیقه پایانی زمین را با چهره ای غم زده ترک کرد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nazmr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فروزان: زمین ورزشگاه آزادی مانند شالیزار بود!