تاریخ انتشار: 1397/09/04 21:00
کد خبر: 120352

گل محمدی: سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم

سرمربی پدیده گفت: خدا را شکر می‌کنم که در روزی سرد باز هم موفق شدیم به پیروزی برسیم و به هواداران پدیده عیدی بدهیم.
گل محمدی: سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر سایپا گفت: برد امروز، یک عیدی خوب برای مردم مشهد و هواداران بود. سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.اگر موفق شدیم در نیمه دوم خوب کار کنیم، به خاطر حضور هواداران بود. امیدوارم به این روند ادامه دهیم و حمایت‌ها بیشتر از قبل باشد.

وی افزود: بازی جانداری را از دو تیم شاهد بودیم، در نیمه نخست توپ زیادی لو دادیم و حریف هم از سرعت فورواردهایش استفاده کرد. بازی متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم حرکات بهتری انجام دادیم و از فضاها استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

سرمربی پدیده افزود: سایپا تیم خوب و بابرنامه ای بود، به دایی تبریک می‌گویم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه‌دار باشد.

گل‌محمدی در خصوص داوری مسابقه گفت: سیدعلی یکی از داوران خوب ایران است و امروز هم توانست یکی دیگر از قضاوت‌های خوبش را به نمایش بگذارد.

گل‌محمدی گفت: تیمی می‌تواند تا پایان فصل موفق باشد که از تک موقعیت‌ها استفاده کند و با صبر و حوصله کار‌ کند. از موقعیت به دست‌آمده خوب استفاده کردیم، آنچه در این بازی اهمیت داشت، اراده و خواست بازیکنانم برای بردن بود. بازیکنانم ناامید نبودند و تا آخرین لحظه برای بردن جنگیدند که این ارزشمند بود.

سرمربی پدیده در خصوص نحوه بازی تیمش در نیمه دوم گفت: هر تیمی بود مجبور می‌شد در مقابل ما با ۱۰ نفر دفاع کند. هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم، فشردگی سایپا بیشتر می‌شد، این موضوعی طبیعی بود. در نیمه نخست بازی سنگین بود و استفاده از فضاها سخت بود، مهربان بازیکنی ست که نیاز به فضا دارد. در نیمه دوم خوب کار کرد اما به خوبی پاس به او داده‌نشد.

وی در خصوص زمین تمرینی پدیده گفت: در این خصوص قول‌هایی از سوی مسئولان داده‌شد اما متاسفانه برای زمین تمرین مشکلات زیادی داریم. یک جلسه در هفته آستان قدس اجازه داده تمرین کنیم اما مشکل زمین تمرینی داریم و امیدواریم بتوانیم با حل این مشکل پیش برویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oeje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شیرین یحیی در خانه؛ ناکامی های ادامه دار شاگردان دایی