تاریخ انتشار: 1397/09/04 21:05
کد خبر: 120350

صعود دو پله‌ای استقلال با برتری مقابل همنام اهوازی

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان پیروز شد.
صعود دو پله‌ای استقلال با برتری مقابل همنام اهوازی

در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌‌های فوتبال استقلال و استقلال خوزستان از ساعت 17:35 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که شاگردان شفر با گل‌ روح‌الله باقری (28) به پیروزی یک بر صفر دست یافتند. محمدحسین زاهدی‌فرد داور بازی در اواخر نیمه نخست، به دلیل بارش باران، دستور توقف بازی را داد و پس از 5 دقیقه، بازی به جریان افتاد.

استقلال با این پیروزی 18 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. استقلال خوزستان که کریم بوستانی را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت می‌دید، با 4 امتیاز همچنان در انتهای جدول ایستاده است.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، احمد آل‌نعمه، سیدساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی (79 - وحید نامداری)، وحید خشتان، ایمان مبعلی (47 - میثم کریمی)، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده و فرید امیری (46 - یونس دلفی).

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (89 - مارکوس نیومایر)، وریا غفوری، روح‌الله باقری (80 - طارق همام) و الحاجی گرو.

نیمه اول

دقیقه 11: پاس خوبی به الحاجی گرو رسید و این بازیکن پاس خوبی به روح‌الله‌ باقری رساند، اما ضربه او را دروازه‌بان استقلال خوزستان گرفت.

دقیقه 16: اشتباه مدافع استقلال خوزستان باعث شد توپ به گرو برسد، اما این بازیکن نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند و توپ را لو داد.

دقیقه 17: ساسان شیرمردی در کنج محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و اقدام به شوت زدن کرد که مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

دقیقه 18: این بار در محوطه جریمه توپ به وریا غفوری رسید که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 19: توپ ارسالی پس از ضربه سر گرو به روح‌الله باقری رسید، اما مهاجم استقلال به راحتی موقعیت را از دست داد و ضربه بی‌دقت او به بیرون رفت.

دقیقه 22: پاسی به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه سر او را گروسیان دور کرد، در ادامه نیز ضربه هافبک استقلال از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 26: فرشید باقری با خطا روی بازیکن استقلال خوزستان اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 28: پاس عمقی فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه استقلال خوزستان و اشتباه فرزین گروسیان باعث شد تا توپ به روح‌الله باقری برسد. ضربه این بازیکن در حالی که دروازه استقلال خوزستان خالی بود، با وجود تلاش مدافع تیم میزبان به گل اول آبی‌پوشان تهرانی تبدیل شد.

دقیقه 35: به دلیل شدت بارش باران، داور تصمیم به توقف بازی گرفت و پس از چند دقیقه، بازی به جریان افتاد.

نیمه دوم

دقیقه 54: میثم شاه مکوندزاده با خطا روی وریا غفوری با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 57 و 58: فرشید اسماعیلی و فرشاد محمدی‌مهر دو بازیکن استقلال با خطا روی بازیکنان استقلال خوزستان با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 59: ضربه آکروباتیک یونس دلفی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: شوت فرشید باقری را فرزین گروسیان  از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 63: توپ ارسالی و بلند غفوری باز هم با واکنش دروازه‌بان استقلال خوزستان روبه‌رو شد و او به زیبایی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 76: پاس خوبی به الحاجی گرو رسید که ضربه این بازیکن از زاویه بسته را، گروسیان راهی کرنر کرد.

دقیقه 87: شوت از راه دور فرشید باقری را گروسیان به کرنر فرستاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kbev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال خوزستان برای مصاف با استقلال