تاریخ انتشار: 1397/09/05 18:54
کد خبر: 120219

دست تک تک هواداران پرسپولیس را می‌بوسیم

مدافع پرسپولیس با رد اعتصاب در تمرین امروز این تیم مدعی شده که بازیکنان این تیم همچنان برای موفقیت و شادی هواداران تلاش خواهند کرد.
دست تک تک هواداران پرسپولیس را می‌بوسیم

مدافع سرخپوشان اعلام کرد بازیکنان امروز با حضور‌ در مجموعه تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و اعتصابی در کار نبوده است.

شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما درباره اتفاقات تمرین امروز گفت: به هیچ عنوان اعتصابی در کار نبوده و ما تمرین ریکاوری را انجام دادیم.

وی ادامه داد: این مساله را در نظر بگیرید که بازیکنان کاملا تحت فشار هستند. برنامه بازی‌ها را نگاه کنید. این حق هواداران پرسپولیس است که کاملا عادلانه با آنها برخورد شود. همه چیز همیشه نباید علیه آنها باشد. ما هیچ اعتصابی نداشتیم و اتفاقا آقای گرشاسبی با این شرایط سخت تلاش زیادی از خود داشته‌اند. ایشان هم تنها هستند و انتظار داریم وزارت ورزش و فدراسیون کمک‌شان کنند.

شجاع با تمجید از سرمربی تیمش گفت: آقای برانکو از ابتدای فصل پیشنهاد داشتند و این را گفته بودند. ایشان ایرانی هم نیستند که بگوییم به عشق پرسپولیس و هواداران از این موقعیت بگذرند. با توجه به پیشنهاد مالی که داشتند شاید هر کس دیگری بود جدا می شد. خصوصا اینکه تیم در شرایط سخت محرومیت قرار داشت و بازی با تیم‌های قدرتمند آسیایی نیز یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد اما ایشان ایمان داشتند و ماندند. من در زندگی‌ام مربی‌ای مثل ایشان ندیدم. اینهمه مشکلات وجود دارد و دریغ از یک اعتراض. دریغ از اینکه غر بزند و دنبال بهانه‌جویی باشد. ما با این شرایط در حال کار هستیم. لطفا شرایط ما را درک کنید و اینقدر هواداران و بازیکنان را اذیت و تحت فشار قرار ندهید. ما هیچ وقت برای مسائل مالی نه اعتراض می‌کنیم و نه اعتصاب و مشکل ما این شیوه نگاه و برنامه ریزی است.

وی درباره بازی با تراکتورسازی و حواشی مربوط به آن گفت: اگر شرایط جوی و زمان بازی به این شکل نبود مطمئن باشید بازی زیباتری شاهد بودیم. با این حال هر دو تیم تلاش زیادی داشتند تا به نتیجه لازم دست پیدا کنند. دست تک تک هواداران مان که در آن شرایط آب و هوایی در استادیوم حاضر شده بودند را می‌بوسیم و مطمئن باشید در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد بهترین اتفاقات را برای آنها شکل دهیم.

شجاع خلیل زاده در خصوص درگیری‌هایش با مسعود شجاعی در این بازی گفت: درگیری نبود. مسعود بزرگتر ماست و احترامش همیشه حفظ خواهد شد. ما در جریان بازی با هم کری داشتیم اما هیچ بی احترامی صورت نگرفت و هر کدام از ما به دنبال این بودیم که برای موفقیت تیم‌مان تلاش کنیم. شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم به برتری دست پیدا کنیم و مطمئنا در ادامه این نتیجه را جبران خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgwoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیل زاده: آقای داور شما شنیدید چه چیزی بیان شد؟