تاریخ انتشار: 1397/09/06 14:59
کد خبر: 120069

ستاره خارجی تراکتورسازی؛ مشکل روحی و عاطفی دارم

مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی مدارک استراحت پزشکی برای مسئولان باشگاه ارسال کرد.
ستاره خارجی تراکتورسازی؛ مشکل روحی و عاطفی دارم

 لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی که به تعویض طلایی در تراکتورسازی تبدیل شده بود، با ارسال نامه ای به این باشگاه با پیش کشیدن  مشکلاتی از قبیل بیماری روحی و افسردگی از عدم بازگشت خود به ایران خبر داد تا به این ترتیب دردسرهایی که از روزها قبل با بی انضباطی در عدم بازگشت از مرخصی راه انداخته بود را وارد فاز تازه ای کند.

اروین که با ورودش به عنوان بازیکن تعویضی ورق بازی آخر تراکتوری ها مقابل ذوب آهن را در حضور 70 هزار تماشاگر تبریزی برگرداند تا هت تریک او باعث شود تا همه نگاه ها به این بازیکن معطوف شود وقتی به زادگاهش بازگشت درست مثل استوکس از بازگشت به موقع خودداری کرد. طولانی شدن این تاخیر در نهایت به جایی رسید که باشگاه وقتی او را تهدید به شکایت کرد با نامه رسمی پزشک معالج این بازیکن روبرو شد.

در این نامه رسمی پزشک اسکاتلندی یک ماه استراحت مطلق و دور بودن از محیط های ورزشی و فوتبالی را برای لی هری اروین تجویز کرده است. استراحت پزشکی رسمی که گفته می شود مدیربرنامه اسکاتلندی اروین با منظور آن را برای تراکتوری ها ارسال کرده تا مدرک محکمه پسندی برای دفاع از موکل خود در صورت شکایت تراکتورسازی به فیفا در اختیار داشته باشد.

با ارسال این نامه رسمی عملا دست مسئولان باشگاه تراکتورسازی برای پیگیری ماجرای بازگرداندن مهاجم اسکاتلندی حداقل تا یک ماه آینده بسته شد. برهه ای از زمان که توام می شود با پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه فوتبال اروپا و ایران تا همین حربه به مدیربرنامه اسکاتلندی این فرصت را بدهد تا با فسخ قرارداد این بازیکن به دنبال فراهم کردن زمینه ای جدید برای ادامه فوتبال موکلش باشد.

فوتبال ایران که تجربه استفاده از بازیکنان بریتانیایی را هرگز در کارنامه اش نداشت امسال با حضور سه نفر از این شبه جزیره روبرو شد که دو تن از آنها در تراکتورسازی فوق العاده کار کردند اما ظاهرا این بازیکنان همان طور که در لیگ های معتبر سایر کشورهای اروپایی حضور چشمگیری نداشته و ترجیح می دهند براساس خلق و خوی خاص در بریتانیا بازی کنند، دوره حضورشان در تیم های ایرانی نیز چندان دوامی نخواهد آورد تا شاهد وداع زودهنگام با آنها بود.

لی هری اروین در سه بازی این فصل لیگ برتر مقابل ذوب آهن، سپیدرود و پیکان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و در 72 دقیقه توانست آمار فوق العاده چهار بار گلزنی از خود برجای بگذارد تا لقب تعویض طلایی تراکتوری ها را یدک بکشد. بازیکنی که به نظر می رسد با همین آمار پرونده طلایی دوران کوتاهش در تراکتورسازی و فوتبال ایران مختومه خواهد شد تا در نیم فصل دوم فوتبال خود را در باشگاهی از شبه جزیره بریتانیا ادامه بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgvmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاقبت ستاره محبوب هواداران تراختور چه می شود؟