تاریخ انتشار: 1397/09/06 15:18
کد خبر: 120065

دوری یک ماهه ایمان مبعلی از میادین

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: هافبک تیم استقلال خوزستان به دلیل مصدومیت یک ماه از حضور در میادین فوتبالی دور شد.
دوری یک ماهه ایمان مبعلی از میادین

علیمراد سالاری فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایمان مبعلی در دیدار مقابل استقلال تهران از ناحیه پا مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. 

وی افزود: روز گذشته کار عکسبرداری از پای مبعلی صورت گرفت و مشخص شد ناحیه نازک نی پای این بازیکن دچار شکستگی شده است و بدین ترتیب کاپیتان استقلال خوزستان برای یک ماه از میادین دور خواهد بود.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: مبعلی که پیش از این ناحیه پا مصدوم بود ، در حالی که آسیب دیده بود در مصاف با استقلال تهران به میدان رفت و در اثر برخورد با فرشید اسماعیلی بازیکن تیم حریف آسیب دید.

وی بیان کرد: میثم شاه مکوند دیگر بازیکن تیم که در جریان بازی با استقلال از داور کارت زرد دریافت کرد به دلیل 2 اخطاره بودن از همراهی تیم در بازی مقابل تیم سایپا محروم شد. 

تیم استقلال خوزستان پس از جریمه کسر 6 امتیاز، در حال حاضر با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی قرار دارد. این تیم در هفته چهاردهم رقابت ها روز جمعه به مصاف تیم سایپا می رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqroj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان استقلال خوزستان،یک ماه دور از میادین!