تاریخ انتشار: 1397/09/06 15:20
کد خبر: 120064

گزینه نهایی استقلال خوزستان مشخص شد

مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برای سپردن هدایت این تیم در نیم فصل دوم ۲ گزینه بومی را مدنظر قرار داده‌اند که در این بین یک گزینه شانس بیشتری دارد.
گزینه نهایی استقلال خوزستان مشخص شد

 پس از آنکه سید سیروس پورموسوی با وجود امضای قرارداد با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به دلیل حواشی پیش آمده در خوابگاه این باشگاه از هدایت این تیم در شب قبل از بازی با استقلال انصراف داد، مسئولان این باشگاه هدایت استقلال خوزستان را به طور موقت به کریم بوستانی که از اعضای کادرفنی این تیم بود سپردند.

البته بوستانی تا پایان نیم فصل هدایت استقلال خوزستان را برعهده داشته و پس از آن مسئولان باشگاه استقلال خوزستان می‌خواهند هدایت تیم را در ادامه راه به یک مربی ایرانی و ترجیحا بومی بسپارند. در این بین انها 2 گزینه بومی را مدنظر قرارداده‌اند یعنی عبدالله ویسی و سهراب بختیاری‌زاده که البته در این بین شانس بختیاری زاده به مراتب بیشتر است.

در صورتی که توافقات با بختیاری‌زاده نهایی شود و  "سهراب" بخواهد در نیم فصل دوم هدایت استقلال خوزستان را برعهده بگیرد باید از کادرفنی تیم امید کناره‌گیری کند و در این شرایط باید دید که آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با این موضوع موافقت می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdomo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوری یک ماهه ایمان مبعلی از میادین