تاریخ انتشار: 1397/09/06 15:44
کد خبر: 120061

خرمگاه: امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم شرایط روحی و فنی ذوب آهن را ارتقا دهیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فردا بازی خیلی سختی با فولاد داریم.
خرمگاه: امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم شرایط روحی و فنی ذوب آهن را ارتقا دهیم

محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان گفت: خیلی خوشحالم که در شهر اهواز هستم. یک بازی خیلی سخت مقابل فولاد خواهیم داشت. فولاد بعد از اینکه مربی‌اش را عوض کرده, انرژی خوبی گرفته است. امیدوارم در این بازی مقابل این تیم نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم برنامه‌های‌مان را در زمین به خوبی پیاده کنیم و به چیزی‌هایی که به دنبال‌شان هستیم دست پیدا کنیم.

وی درباره علت عدم نتیجه‌گیری تیم ذوب‌آهن عنوان کرد: با بازی فردا ما دو بازی خواهد بود که در ذوب‌آهن هستیم اما امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم شرایط روحی و فنی تیم را ارتقا دهیم و تیم را به وضعیتی که مد نظر مدیریت باشگاه و مجموعه ذوب‌آهن است برسانیم تا این تیم دوباره به روز‌های خوبش بازگردد.

مربی ذوب‌آهن راجع به اینکه آیا کادر فنی جدید به ترکیب ایده‌آل رسیده است یا خیر, تصریح کرد: طبیعی است که هنوز به چیز‌هایی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم اما روی 50-40 درصد بازیکنان آشنایی کامل داریم و فکر می‌کنم خیلی زود به دیگر اهداف‌مان خواهیم رسید.

خرمگاه درخصوص جذب بازیکن در نیم فصل, خاطرنشان کرد: در نیم فصل نخست هنوز 3 بازی دیگر داریم و در این مدت باید شرایط را ببینیم که چه بازیکنانی مورد نیاز‌مان است.

وی درباره حضور ذوب‌آهن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پله به پله باید پیش برویم. فعلا باید در لیگ به میدان برویم و تیم را آماده کنیم. برای مسابقات آسیایی زمان داریم و می‌توانیم  رفته رفته خودمان را آماده این مسابقات کنیم.

مربی ذوب‌آهن در خصوص غایبان این تیم در بازی فردا گفت: برای این بازی بازیکن محروم نداریم اما ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس را به دلیل محرومیت در خدمت نخواهیم داشت.

دیدار دو تیم فولاد و ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ساعت 15:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9lzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمالوند: ذوب آهن منسجم ترین تیم لیگ برتر است