تاریخ انتشار: 1397/09/06 15:49
کد خبر: 120060

طلسم ادامه دار سپاهان برابر سبزقباها؛ باز شدن دروازه ماشین سازان بعد از ۴۰۷ دقیقه

سپاهان برابر ماشین سازی در شهر تبریز تنها یک بار موفق به کسب برد شده است و در چند سال اخیر هیچگاه نتوانسته این تیم را در تبریز شکست دهد.
طلسم ادامه دار سپاهان برابر سبزقباها؛ باز شدن دروازه ماشین سازان بعد از ۴۰۷ دقیقه

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر تیم سپاهان اصفهان در تبریز به مصاف ماشین سازی این شهر رفت. حاصل تلاش دو تیم نتیجه ای بهتر از تساوی یک یک نبود، این نتیجه برای سپاهانی که مدعی قهرمانی لیگ برتر است یک نتیجه غیر قابل قبولی می تواند باشد.

تلاش یاران امیر قلعه نوعی در این دیدار بسیار مضاعف بود زیرا که در ابتدا از کورس رقابت از بالا نشین های جدول عقب نیفتند و همچنین نوار ناکامی خود در مقابل ماشین سازی در تبریز را پاره کنند.

 آخرین برد سپاهان در مقابل ماشین سازی  به لیگ سیزدهم بر می گردد که در شانزدهم مرداد ماه ١٣٩٣ بعد از مدتها ماشین سازی را در تبریز با نتیجه دو بر یک شکست دادند و از آن تاریخ ١٥٦٢ روز می گذرد که بعد از آن دیدار سپاهان موفق به برد ماشین سازی در تبریز نشده است.

هرچند سپاهانی ها موفق به کسب برد نشدند اما توانستند به روند خوب سبزقباهای تبریز پایان دهند. ماشین سازی در لیگ برتر مدت ها بود که گل نمی خورد اما سپاهان در این هفته دروازه این تیم را باز کرد تا شاگردان مهاجری بعد از ۴۰۷ دقیقه دروازه شان را باز شده ببینند.

سپاهانی ها در کنار غم از دست دادن دو امتیاز حساس بازی، این حسرت چندین ساله شکست دادن ماشین سازی در تبریز را به همراه خود به اصفهان بردند و یک فصل دیگر باید صبر کنند تا بلکه نوار ناکامی در تبریز را پاره کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8kp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی‌روش استنلی: دوست دارم بیشتر گل بزنم تا به قهرمان شدن سپاهان کمک کنم