تاریخ انتشار: 1397/09/06 15:57
کد خبر: 120059

سروش رفیعی: برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس خیلی ذوق داریم

هافبک پرسپولیس از روزشماری‌اش برای پایان محرومیت این باشگاه و بازگشت به جمع هم‌تیمی‌هایش خبر داد.
سروش رفیعی: برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس خیلی ذوق داریم

سروش رفیعی این روزها با توجه به محرومیت پرسپولیس مجبور است تنها به تمرین کنار بازیکنان بپردازد و اکنون روزشمار روزهای پایانی محرومیت را دنبال می‌کند تا بتواند در ترکیب به میدان رفته و با پیراهن شماره هفت برای سرخپوشان بازی کند.

وی در خصوص شرایط خودش در حاشیه تمرین امروز گفت: شرایط خیلی عادی و خیلی ذوق داریم که برگردیم به ترکیب. دوست داریم خودمان را سرحال نگه داریم و در بهترین شرایط به تیم اضافه شویم.

رفیعی درباره افزایش مصدومیت هم‌تیمی‌هایش گفت: فشار بازی ها باعث شده تا خستگی بین بازیکنان زیاد شود. هر چقدر تلاش زیادی داشته باشیم اما این فشار اذیت می کند. همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس دارند و این کار را سخت تر می‌کند.

وی که سابقه حضور در تراکتورسازی را در کارنامه دارد درباره جدال پرحاشیه این دو تیم گفت:بازی تراکتور بازی خوب و قشنگ لیگ بود. همیشه نمایش دو تیم پرهیجان بوده ولی تیم ما تحت فشار بازی ها و تعدد مصدومیت ها قرار دارد. تیم خوب بازی کرد و از نمایش بازیکنان لذت بردم.

هافبک پرسپولیس درباره بازی این هفته تیمش مقابل ماشین سازی و شاگردان رضا مهاجری گفت: امیدوارم برابر ماشین نمایش خوبی داشته باشیم. از نتیجه نمی دانم اما امیدوارم به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به اینکه بازیکنان پرسپولیس روز گذشته به دلیل مشکلات مالی اعتراض و اعتصاب داشتند و این موضوع پیش از این توسط او نیز عنوان شده بود گفت: من هیچ وقت در خصوص مدیریت باشگاه اعتراض نکردم و گفتم این تیم با توجه به این شرایط سختی که به فینال رسیدند نیاز به حمایت و قدردانی دارند. مسوولان فقط مدیران باشگاه نیستند و به وزارت ورزش و ... هم مربوط می شود. دیروز هم تیم کارش را انجام داده و اعتراضی نبود. با توجه به فشاری که روی بازیکنان است و یک هجمه شدیدی از سوی همه باشگاه ها وجود دارد. یک هجمه ناخوش که نمی دانم بابت چیست. بازیکنان می خواستند نشان دهند که کنار هواداران هستند. بچه ها ریکاوری و استراحت کردند. بچه ها با شرایط سخت و مشکلات به فینال آسیا رسیدند و مشکلی وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7jk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس این روزها به جز هواداران هیچ کس را کنار خود نمی‌بیند