تاریخ انتشار: 1397/09/06 17:32
کد خبر: 120047

الحاجی گرو در رسانه‌ها هم گل نمی‌زند!

گرو مطالبی که درباره اش گفته می‌شود را رد می‌کند. اینکه نامش را در لیست خروجی استقلال قرار داده‌اند و در نیم‌فصل از این تیم می‌رود را باور ندارد.
الحاجی گرو در رسانه‌ها هم گل نمی‌زند!

الحاجی گرو وقتی در تاریخ دهم آبان سال جاری پشت ضربه پنالتی در دیدار با سایپا در چارچوب جام حذفی ایستاد مترصد این بود که پس از ۵ ماه گل نزدن در دیدار‌های رسمی بتواند بار دیگر پایش را به گلزنی باز کند. او بار‌ها پشت توپ دعا خواند و زیر لب ورد گفت و در نهایت توانست به آرزویش برسد و دوباره گلزنی کند. آخرین گل او در خرداد و زمانی به ثمر رسیده بود که در اوسترسوند توپ می‌زد.
الحاجی گرو به همین دلیل و با توجه به آمار ضعیف ضرباتش به درون چهارچوب دروازه حریفان استقلال در همه این ماه‌ها به شدت مورد انتقاد رسانه‌ها به ویژه سکو‌های استادیوم‌های ورزشی و هواداران استقلال بود. بسیاری از اعضای پیشکسوت این باشگاه و حتی تعدادی از اعضای کمیته فنی باشگاه نیز نسبت به این بازیکن جبهه گیری کرده و او را مستحق بازی در استقلال نمی‌دانستند. 
در هفته گذشته نیز درباره تقاضای سه باشگاه لیگ برتری برای به خدمت گیری این بازیکن مطلبی از قول علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال منتشر کردیم که گفته شد برای این بازیکن با استقلال مذاکره هم کرده‌اند ولی این نیجریه‌ای گل‌نزن همچنان بر این اعتقاد است که در استقلال بماند و گلزنی‌هایش را در این تیم استارت بزند. 
او در تازه‌ترین واکنش نسبت به همه بدگویی و بدبینی‌هایی که درباره اش گفته شده و عنوان می‌شود که دوست دارد از این تیم برود گفت: «نمی‌دانم چرا این مسائل را بیان می‌کنند. من وضعیت خوبی در استقلال دارم و فوق العاده از شرایطم راضی‌ام. به دقت روی تمرینانم تمرکز دارم و می‌خواهم بازی به بازی بهتر هم بشوم». 
گرو همچنین مطالبی که درباره اش گفته می‌شود را رد می‌کند. اینکه نامش را در لیست خروجی استقلال قرار داده‌اند و در نیم‌فصل از این تیم می‌رود را باور نداشت و معتقد بود آن‌هایی که در این قبیل صفحات متن می‌گذارند، طرفداران حقیقی استقلال نیستند. الحاجی گرو برای این حرفش دلیل هم داشت و گفت: «من از اقصی نقاط دنیا پیام‌های محبت‌آمیز دریافت می‌کنم. پس چرا آن‌ها در این باره حرفی نمی‌زنند. می‌دانم استقلال طرفدارانی دارد که فوق العاده هستند و آن‌ها هواداران واقعی این تیم محسوب می‌شوند». 
مهاجم نیجریه‌ای استقلال اعتقاد دارد این مطالب دروغ توسط عده‌ای بیکار نوشته می‌شوند. او می‌گفت: خندیدن به این مسائل بهترین راهکار است. گرو برخی از رسانه‌هایی که در ارتباط با این موضوع مطلب منتشر می‌کنند را دروغ‌نویس خطاب کرد و معتقد بود برای پرمخاطب شدن رسانه‌شان دنبال این مسائل می‌روند. گرو گفت: «من قرارداد سه ساله دارم و در استقلال راحت هستم». 
با مرور حرف‌هایی که گرو در تازه‌ترین اظهاراتش بیان کرده و همچنین رفتار‌هایی که در این چند ماه که وارد فوتبال ایران شده داشته می‌توان دریافت گرو نه تنها درون میدان مسابقه گل نمی‌زند بلکه در فضای رسانه‌ای و رویارویی با خبرنگاران هم به درستی نمی‌تواند مسائل را مدیریت کند. پذیرش ضعفش در گلزنی و حتی ظاهرسازی در ناراحتی اش از این بابت می‌تواند تاحد زیادی دلخوری هواداران استقلال را کم کند ولی اینکه مطالب مطرح شده درباره نقاط ضعفش را «مزخرفات منتشر شده» توصیف کند به نوعی به شعور مخاطبان تیمی که در آن بازی می‌کند توهین کرده است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvr5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله سلطان استقلال به مهاجم محبوب شفر