تاریخ انتشار: 1397/09/06 21:51
کد خبر: 120008

مصدومیت؛ آخرین برگ پرونده خیریت طارمی در پرسپولیس

پرسپولیس نبرد خانگی با تراکتورسازی را در شرایطی به پایان رساند که اواخر نیمه دوم، ناچار به انجام 2 تعویض اجباری شد.
مصدومیت؛ آخرین برگ پرونده خیریت طارمی در پرسپولیس

 کمال کامیابی نیا باز هم مثل همیشه با آسیب دیدگی از ناحیه کتف مستقیما از زمین به بیمارستان منتقل شد تا برای چندمین بار پروسه بازگرداندن کتف به حالت اولیه را پشت سر بگذارد و شایان مصلح نیز از ناحیه همسترینگ مصدوم شد تا کادر پزشکی باشگاه با نگرانی های زیادی آزمایش های اولیه را روی تنها مدافع چپ تخصصی باقی مانده در تیم انجام بدهند. به نظر می رسد کمال دوباره به تمرین بازمی گردد اما وضعیت شایان هنوز مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که مدافع شماره 69پرسپولیس، چند دیدار آینده تیم اش را از دست بدهد.

کمال و شایان، نخستین نفراتی نیستند که در این فصل به دلیل مصدومیت، ادامه یکی از دیدارهای سرخپوشان را از دست می دهند. ظرف چند ماه گذشته، حسین ماهینی و محمد انصاری با پارگی رباط صلیبی مواجه شده اند و امید عالیشاه نیز در چند مقطع مصدومیت را تجربه کرده است. شاید این روند در هفته های پیش رو حتی سرعت بیشتری نیز به خودش بگیرد. به نظر می رسید آسیب دیدگی ها در پرسپولیس، دیگر مترادف «بدشانسی» نیستند. مهره های این تیم به شدت تحت فشار قرار دارند و ناچارند در همه بازی ها به میدان بروند. این فشار مضاعف، بحرانی شدن ماجرای مصدومیت ها در باشگاه را به دنبال داشته است. 

پرونده «خیریت» در باشگاه پرسپولیس، فقط با شکست خوردن در فینال لیگ قهرمانان یا محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالات بسته نمی شود. مصدومیت های شدید ستاره ها، آخرین و نگران کننده ترین برگ از این پرونده شوم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ep9pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



باعث و بانی عدم قهرمانی پرسپولیس در آسیا طاهری و طارمی بودند!