تاریخ انتشار: 1397/09/06 22:40
کد خبر: 120000

جدایی دو مهاجم استقلال در نقل و انتقالات

دو بازیکن استقلال در آستانه جدایی از این تیم هستند.
جدایی دو مهاجم استقلال در نقل و انتقالات

 در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی دو مهاجم استقلال تهران شنیده می شود. مرتضی تبریزی و ال‌حاجی گرو، بازیکنانی هستند که در مورد رفتن آن ها در نیم فصل صحبت های زیادی می شود. پست اینستاگرامی تبریزی  درروز بازی با استقلال خوزستان، شایعات جدایی او را پررنگ کرد اما واقعیت این است که اعضای شورای فنی و کادر فنی روی توانایی های این بازیکن اتفاق نظر دارند و کسی موافق جدا شدن او نیست. توضیحات تکمیلی تبریزی پس از انتشار پست اینستاگرامی نیز نشان داد که خودش هم برنامه ای برای رفتن ندارد.

اما در مورد ال‌حاجی گرو، ماجرا تفاوت دارد. در باشگاه استقلال کسی از عملکرد گرو رضایت ندارد و به همین خاطر مخالفتی در جدا شدن این بازیکن وجود ندارد اما شفر به عنوان تنها حامی این بازیکن روی ماندنش در جمع آبی‌های تهران  اصرار دارد. با اینحال چون گرو نتوانسته آنطور که باید به استقلال کمک کند، باشگاه به دنبال جایگزینی برای این مهاجم نیجریه ای است و در تلاش است تا با پیدا کردن یک بازیکن بهتر و با کیفیت تر، در نیم فصل این جایگزینی را انجام دهد.

ضمن نومایر نیز مانند گرو، چون عملکرد راضی کننده ای نداشته، نظر موافق اعضای باشگاه را با خودش ندارد. هرچند که او نیز مورد حمایت شفر است اما باشگاه در جستجوی یک هافبک خلاق و با کیفیت است تا جایگزینی مناسبی برای هافبک آلمانی آبی‌ها انجام شود.

اظهارات پرویز مظلومی در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال نمی خواهد برای جذب بازیکن خارجی بی گدار به آب بزند، نشان می دهد که مدیران این باشگاه و به خصوص اعضای شورای فنی در جستجو برای پیدا کردن دو بازیکن خارجی بهتر هستند تا آن ها را در نیم فصل جایگزین گرو و نومایر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o9oq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کتاب نقل و انتقالاتی استقلال با جذب الحاجی و تبریزی بسته می شود!