تاریخ انتشار: 1397/09/07 14:51
کد خبر: 119928

تقوی: اگر بخواهم در بازی با پرسپولیس به شاگردانم نمره‌ای بدهم آن نمره 16 است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به بازیکنان گفتم از نوع بازی‌ آنها راضی نیستم و اگر بخواهم در بازی با پرسپولیس به آنها نمره‌ای بدهم آن نمره 16 است.
تقوی: اگر بخواهم در بازی با پرسپولیس به شاگردانم نمره‌ای بدهم آن نمره 16 است

 محمد تقوی در حاشیه تمرین تراکتورسازی، گفت: یک جلسه ریکاوری برگزار کردیم. دیروز تمرین تعطیل بود و از امروز کار را دوباره شروع کردیم.

وی افزود: با بازیکنان جلسه‌ای قبل از تمرین برگزار کردیم. یک بازی بزرگ و هیجانات ناشی از آن باعث می‌شود تمرکز بازیکنان از بین برود. به بازیکنان امروز گفتم مسابقه مهم ما بازی با پارس جنوبی است و این بازی اهمیت بیشتری دارد. به بازیکنان گفتم این مسابقه سخت تر از بازی با پرسپولیس است. باید هیجانات را کنار بگذاریم. در این چند روز دائم در مورد بازی با پرسپولیس صحبت شده است. از امروز فقط روی بازی با پارس جنوبی تمرکز کردیم. پارس بسیار فیزیکی است اما این به معنای این نیست که از حریفمان می‌ترسیم. من از بازیکنانم هیچ وقت به طور کامل راضی نیستم چرا که اگر شما یک روز از تیم خود به طور کامل راضی باشید این به معنای خودکشی است. به بازیکنان گفتم از نوع بازی‌ آنها راضی نیستم و اگر بخواهم در بازی با پرسپولیس به آنها نمره‌ای بدهم آن نمره 16 است.

سرمربی تراکتورسازی در مورد شایعه مذاکره با مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده، عنوان کرد: ( تقوی ابتدا رو به مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی کرد وبه او گفت آیا شما این خبر را تائید می‌کنید و سپس صحبت خود را ادامه داد) اصلا اینطور نیست در رختکن به بازیکنان گفتم روزی که کار را شروع کردم فکر می‌کردم تراکتورسازی 5-6 بازیکن می‌خواهد اما الان که در تیم هستم فکر می‌کنم با جا شدن یکی دو بازیکن فقط نیاز به جذب یک بازیکن داشته باشیم.  بازیکنان ما آنقدر خوب هستند که نیاز به بازیکن نداریم و نباید تمرکز را از بین برد.

وی در واکنش به سوال در مورد وضعیت آنتونی استوکس بازهم به محرم پور اشاره کرد و در ادامه گفت: این مسائل مربوط به موضوع فنی نیست. استوکس در اختیار کمیته انضباظی باشگاه است. هر وقت او به تمرین آمد من در مورد وضعیت بدنی و فنی او صحبت می‌کنم.

تقوی در مورد اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی، عنوان کرد:‌ به قول انگلیسی‌ها نباید خیلی فریب این تاکتیک‌ها را بخوریم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا مشخص شده کدام بازیکنان قصد جدایی از این تیم را دارند، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. گفتم با احتمال جدایی یکی دو بازیکن نیاز به جذب یک بازیکن داریم. این مسائل در نیم فصل مشخص می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا ترجیح می‌دهد بازیکن ایرانی جذب کند یا خارجی، گفت: چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. اگر بازیکن ایرانی خوب و با کیفیت باشد چرا پول به بازیکن خارجی بدهیم اما اگر بازیکن با خصوصیت مدنظر ما نبود  باید به دنبال خارجی باشیم. سیاست باشگاه  این است که بازیکن خارجی بیاید که به کیفیت تیم کمک کند نه اینکه فقط یک بار مالی تحمیل کند. سیاست ما این است. همین الان این قول را می‌دهم اگر وقت کار روی بازیکنان ایرانی مثل همین محمدرضا آزادی را داشته باشیم قول می‌دهم بازیکنی مثل آزادی جزو بهترین‌ها خواهد شد.

تقوی  در مورد حضور بازیکنان تیم ملی در ریکاوری جداگانه و اینکه استقلال دیگر اجازه حضور بازیکنانش را نمی‌دهد، گفت: جای شفر نیستم. من جای خودم هستم و اجازه دادم بازیکنانم  به ریکاوری بروند. عده‌ای از بازیکنان بسیار حرفه‌ای هستند و می‌توانند خودشان را مدیریت کنند. فقط در مورد این سه بازیکن نه گاهی اوقات بازیکنان مرخصی خواستند و گفتند خودمان می‌توانیم ریکاوری کنیم و من به آنها اجازه این کار را دادم. بازیکنان نشان دادند خودشان می‌توانند از خودشان مراقبت کنند. باید این فرهنگ را در فوتبالمان راه بیاندازیم که بازیکنان خودشان از خودشان مراقبت کنند نه اینکه ما زوری این کار را کنیم. این نظر من است. اگر بازیکنی از من یک روز مرخصی بخواهد این کار را می‌کنم. شاید اسم این کار را بی انضباطی بگذارند اما من مربی بی انضباطی هستم ولی به بازیکنم اعتماد دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oenw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریسات: استحقاق فولاد رتبه‌ای بهتر از نهم جدول است