تاریخ انتشار: 1397/09/07 22:34
کد خبر: 119870

فغانی: عملکردمان در جام جهانی ۲۰۱۸ عامل اصلی کسب جایزه ویژه داوری آسیا است

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: اصلی ترین عامل دریافت جایزه ویژه داوری آسیا از سوی تیم داوری ایران عملکرد ما در جام جهانی بوده است.
فغانی: عملکردمان در جام جهانی ۲۰۱۸ عامل اصلی کسب جایزه ویژه داوری آسیا است

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران، درباره کسب جایزه ویژه داوری آسیا از سوی تیم داوری ایران شامل خودش، محمدرضا منصوری و رضا سخندان بیان کرد: دومین بار است که این جایزه را دریافت می کنم. اولین بار سال ۲۰۱۶ پس از قضاوت در فینال المپیک ریو، به صورت انفرادی موفق به دریافت جایزه بهترین داور آسیا شدم و خوشحالم این بار تیم داوری کشورمان موفق شد جایزه ویژه داوری آسیا را به دست آورد.

او ادامه داد: خوشبختانه عملکرد تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مدنظر AFC قرار گرفت و به نظرم کسب این جایزه حقمان بود. در کل من، سخندان و منصوری همیشه سعی داریم عملکرد درخشانی در رقابت های مختلف داشته باشیم و چندان روی کسب چنین جوایزی تمرکز نمی کنیم.

فغانی درباره تاثیر عملکرد عالی تیم داوری کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روی کسب جایزه ویژه داوری آسیا گفت: قطعا اصلی ترین عامل دریافت این جایزه از سوی تیم داوری ایران عملکرد ما در جام جهانی بوده و در کل AFC به عملکرد داوران در رقابت هایی مانند جام ملت های آسیا، جام جهانی و المپیک نگاه ویژه و دقیقی دارد.

داور دیدار فینال المپیک ۲۰۱۶ و رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ درباره اینکه با توجه به برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۹ آیا می توان به تکرار کسب این جایزه از سوی تیم داوری کشورمان در سال آتی امیدوار بود یا خیر، اظهار داشت: همواره نگاهمان رو به جلو است و تلاش می کنیم در جام ملت های آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم اما احتمال دارد مانند سال ۲۰۱۷ که یک داور فوتبال ساحلی ازبکستانی جایزه بهترین داور آسیا را کسب کرد باز هم این اتفاق تکرار شود.

فغانی درباره احتمال قضاوتش در دیدار فینال جام ملت های آسیا برای دومین دوره متوالی گفت: ما در فینال جام ملت های آسیا قضاوت کرده ایم و آرزو می کنم تیم ملی ایران بتواند به فینال جام ملتهای آسیا راه یافته و قهرمانی این رقابت ها را کسب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvrjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیاز باشد باز هم از فغانی در دربی استفاده می کنیم