تاریخ انتشار: 1397/09/08 01:57
کد خبر: 119845

پیش بازی ماشین سازی - پرسپولیس؛ برانکو با نیمکتی پر از خالی به سبزقباها رسید

فردا دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی ماشین سازی - پرسپولیس؛ برانکو با نیمکتی پر از خالی به سبزقباها رسید

به گزارش فرتاک ورزشی، ماشین سازی تبریز باید در خانه از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نائب قهرمان این فصل لیگ قهرمانان پذیرایی کند. ماشین سازان در این فصل نشان دادند که هرچند رو قلم حریف آسانی هستند ولی در زمین بازی ثابت کرده اند که برای هر تیمی می توانند مشکل ساز شوند. ماشین سازی تا اینجای کار در اکثر بازی ها تلاش کرده که حداقل امتیازات را در هر بازی کسب کند تا آن دیدار را با دستان خالی به پایان نرساند. آن ها از سیزده بازی که انجام داده اند ده مساوی به ثبت رسانده اند.

ماشین سازی در سه بازی اخیر خود که نفس گیر بود توانست موفق ظاهر شود و برابر استقلال، سایپا و سپاهان به تساوی رسید. تبریزی ها در هفت بازی اخیرشان باختی نداشته اند و در شش دیدار از این هفت مسابقه به نتیجه تساوی رسیدند.

پرسپولیس که در هفته گذشته برابر تراکتورسازی متوقف شد در پی انتقام گیری از دیگر تیم تبریزی می باشد‌. برانکو که در این فصل کاملا نیمکتی پر از خالی دارد در هفته گذشته شایان مصلح مصدوم شد و امروز نیز سیامک نعمتی در تمرینات پرسپولیس مصدوم شد و ظاهرا نمی تواند برابر ماشین سازی به میدان برود.

شاگردان برانکو در این دیدار کار سختی در پیش خواهند داشت چون هم ماشین سازی تیمی نیست که به این راحتی ها بازی را ببازد و هم بدون شک سبزقباها از حمایت هواداران تراکتوری بهرمنده خواهند شد.

سیدرضا مهدوی – میریعقوب حجتی – حمیدرضا کنعانی – شاهو اصلانی - ناظر: علی خسروی

photo_2018-11-28_15-12-48


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgvqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس - ماشین سازی آخرین فرصت خطیبی