تاریخ انتشار: 1397/09/08 09:47
کد خبر: 119842

بعضی ها بدشان نمی‌آید شفر نتیجه نگیرد تا جای او را روی نیمکت بگیرند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بااشاره به شرایط این تیم گفت: متاسفانه بعضی که خیلی هم دور از باشگاه نیستند دنبال این هستند که زیر پای شفر را خالی کنند و جای او را روی نیمکت بگیرند.
 بعضی ها بدشان نمی‌آید شفر نتیجه نگیرد تا جای او را روی نیمکت بگیرند

محمد نوری در یک گفتگو ابتدا با اشاره به پیروزی خارج از خانه آبی پوشان اظهار داشت: گرچه از استقلال انتظار می رود بازیهایی با کیفیت بالاتر انجام دهد، اما همین که سه امتیاز بازی به این تیم تعلق گرفت باید خدا را شکر کرد. این ۳ امتیاز در این شرایط از نان شب برای تیم شفر واجب تر بود که خدا را شکر آن را گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه تحرکاتی از جانب برخی‌ها دیده می‌شود که مشخص می‌کند این عده بدشان نمی‌آید شفر نتیجه نگیرد تا جای او را روی نیمکت بگیرند. اینها افراد امتحان پس داده‌ای هستند و هواداران هم هرگز پذیرای آنها نخواهند بود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: ما هم قبول داریم تیم نیاز به ترمیم و تقویت در نیم فصل دارد. به خصوص که در یک گروه بسیار سخت آسیایی قرار گرفته است، اما اینها دلیل نمی‌شود که از شفر حمایت نکرد. در این شرایط بهترین فرد برای هدایت استقلال همین شفر است.

نوری تاکید کرد: الان وقت انتقاد از شفر نیست و باید بیشتر از او حمایت کرد و باشگاه هم باید شفر را مدیریت کند. این بهترین کاری است که در قبال سرمربی کنونی باشگاه می‌توان انجام داد.

مدافع پیشین آبی پوشان با انتقاد از نگاه وزارت ورزش به استقلال گفت: این حرف تکراری است اما باز هم آن را بیان می‌کنم که متاسفانه وزارت ورزش نگاه یکسانی به استقلال و پرسپولیس ندارد. وزارت ورزش نباید بین این دو تیم تبعیض قائل شود و باید همان دید حمایتی که به پرسپولیس دارد را نسبت به استقلال هم داشته باشد. قطعا در این صورت بسیاری از مشکلاتی که آبی پوشان با آن دست به گریبان هستند مرتفع خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgraw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض هواداران استقلال؛ پلیس بازی در فوتبال جواب نمیدهد