تاریخ انتشار: 1397/09/08 15:21
کد خبر: 119799

خریدهای شفر در نیم فصل؛ استوکس و آل‌کثیر در راه استقلال

وینفرد شفر برای تقویت خط حمله خود به دنبال آنتونی استوکس و عیسی آل کثیر می باشد و همچنین گفته می شود که باشگاه استقلال با جپاروف به توافق نهایی رسیده است.
خریدهای شفر در نیم فصل؛ استوکس و آل‌کثیر در راه استقلال

 آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی موفق که در ابتدای فصل به تراکتورسازی تبریز رفت توانست عملکرد خوبی از خود به جدا بگذارد و هر وقت استوکس در یک بازی برای تراکتورسازی به میدان نرفت تبریزی ها موفق نشدند گلی به ثمر برسانند. او تا اینجای کار موفق شده که هشت گل به ثمر برساند‌.

استوکس بعد از پیروزی چهار بر صفر برابر تراکتورسازی به مرخصی رفت که با تاخیر چند روزه برگشت و در لیست ۱۸ نفره تراکتورسازان قرار نگرفت. هم باشگاه و هم او تصمیم به قطع همکاری با یکدیگر گرفتند. شنیده ها حاکی از این است که شفر مربی آلمانی استقلال به دنبال جذب این بازیکن می باشد و سعی دارد که او را در نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه کند.

ظاهرا استوکس تنها گزینه مرد آلمانی نیست بلکه او در پی جذب عیسی آل کثیر دیگر بازیکن موفق این فصل لیگ برتر است. استقلال که در خط حمله عملکرد خوبی نداشته است به دنبال خریدن این بازیکن گلزن است. همچنین گفته می شود سرور جپاروف هافبک ازبکستانی فصل گذشته استقلال برای بازگشت به این تیم به توافق نهایی رسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rnwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های پشت پرده قائم مقام استقلال درخصوص نقل و انتقالات