تاریخ انتشار: 1397/09/08 18:46
کد خبر: 119770

برانکو: من چرا باید با عالیشاه برخورد کنم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ما بدون ۵ بازیکن اصلی بودیم اما با لیاقت این بازی را بردیم.
برانکو: من چرا باید با عالیشاه برخورد کنم؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز درباره این بازی گفت: به چیزی که در طول هفته گفته بودم رسیدیم. می دانستیم حریف سختی داریم. انها در ۷ بازی قبل مساوی کرده بودند و مقابل سپاهان و استقلال که رقبای اصلی ما بودند بهتر بازی کرد. ما بدون ۵ بازیکن اصلی بودیم اما با لیاقت این بازی را بردیم.

* می خواهیم با نتایج بهتر نیم فصل را به پایان برسانیم

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می گویم که تا لحظه آخر به دنبال برد بودند و همین میل باعث برد ما شد. به بازیکنان جوانم هم تبریک می گویم که در میدانی سخت خودشان را نشان دادند و طبیعی است که می خواهیم با نتایج بهتر نیم فصل را به پایان برسانیم.

* چرا باید با عالیشاه برخورد کنم؟

وی درباره اینکه روند بازی به گونه ای بود که شاید بازی می شد مساوی هم باشد و اینکه یکی دو بازیکن پرسپولیس به دنبال حاشیه سازی در این بازی بودند اظهار داشت: ما امروز بازی را بردیم و با لیاقت هم بازی را بردیم چون شانس گل بیشتری داشتیم و بازی را کنترل کردیم و می دانستیم گل می زنیم. ما نمی خواستیم مساوی کنیم بلکه بازیکنان کم تجربه را عقب گذاشتیم تا به گل برسیم. درباره حاشیه سازی ها هم که می گویید باید بگویم شما فکر می کنید مربی هستیم که می گویم از این کارها بکنند؟ من به ‌آن ها فوتبال بازی کردن یاد می دهم و برای همین در ۳ سال اخیر ۲ قهرمانی آ‌وردیم و یک نائب قهرمانی آوردیم. به فینال آسیا رفتیم چون فوتبال بازی کردیم و برای تحریک کاری نمی کنیم. دلیل این مسائل را در جای دیگر ببینید که آیا کسی باعث این موضوع شد یا نه. من چرا باید با عالیشاه برخورد کنم؟ چه کسی را تحریک کرد؟ به دنبال توپ بود که به توپ نرسید. اگر این طور باشد در هر بازی باید ۱۵ بازیکن کارت زرد بگیرند؟ چه تحریکی انجام داده است؟

* عصبانیت شما را به عنوان هوادار تراکتورسازی و ماشین درک می کنم

برانکو ادامه داد: من عصبانیت شما را درک می کنم و می دانم هوادار تراکتورسازی و ماشین سازی هستید. حق هم دارید. این بازی فوتبال است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv9em

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو به نشست خبری بازی با ماشین سازی نرسید