تاریخ انتشار: 1397/09/08 19:08
کد خبر: 119767

نساجی 2 - سپیدرود 2 / صلح بی فایده؛ تساوی با اصالت ها در وطنی

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم نساجی قائم شهر مقابل سپیدرود رشت صف‌آرایی کرد که در پایان مصاف شاگردان جواد نکونام و علی کریمی با نتیجه تساوی 2 بر 2 پایان یافت تا دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کنند.
نساجی 2 - سپیدرود 2 / صلح بی فایده؛ تساوی با اصالت ها در وطنی

 در اوایل نیمه اول هر دو تیم تلاش کردند تا موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در متن حرکات سپیدرود نقش محمد غلامی و در نساجی نقش حمیدرضا دیوسالار پررنگ‌تر بود. در دقیقه 35 روی ارسال حسین ابراهیمی، بایرامی ضربه سری زد که حامد لک آن را دفع کرد. در دقیقه 45 امید سینک پشت ضربه خطا ایستاد و شوت زیبای او پس از دفع کوروش ملکی، این محمدمهدی نظری بود که گل اول را با ضربه سر به ثمر رساند تا در این نیمه شاگردان جواد نکونام پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم شاگردان علی کریمی درصدد جبران نتیجه برآمدند. در دقیقه 50 شوت محکم جوادی مقدم را حامد لک دفع کرد. بالافاصله و در دقیقه 51 امید سینک جواب شوت جوادی مقدم را داد اما ملکی شوت او را مهار کرد. در دقیقه 57 محمد غلامی از روی نقطه پنالتی گل تساوی سپیدرود را به ثمر رساند. در دقیقه 68 شوت سنگین محمد غلامی در داخل محوطه جریمه با واکنش عالی لک راهی کرنر شد. در دقیقه 68 روی ارسال کرنر یعقوب کریمی، میلاد شیخ سلیمانی در محوطه جریمه توپ را تبدیل به گل دوم سپیدرود کرد. شاگردان نکونام این بار برای جبران نتیجه خود را به آب و آتش زدند و در دقیقه 78 مهرداد عبدی روی یک ضربه قیچی برگردان بسیار زیبا گل تساوی نساجی را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم:

سپیدرود: کوروش ملکی - میثم تهیدست - میلاد شیخ سلیمانی - حسین کعبی - امین جوادی مقدم - محمدرضا مهدوی - علی عباسی - مهرداد بایرامی - حسین ابراهیمی - پویا نزهتی - محمد غلامی 

نساجی: حامد لک، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، حمیدرضا دیوسالار، مجتبی ممشلی، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، علی اصغر عاشوری، سجاد آشوری، امید سینک، محمد عباس زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg6aj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتیجه تکراری در آبادان؛ ناکامی ادامه دار ببرها برابر صنعت