تاریخ انتشار: 1397/09/08 20:36
کد خبر: 119754

خمارلو: تماشاگران قبل از بازی فحاشی کردند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و شعارهای سر داده واکنش نشان داد.
خمارلو: تماشاگران قبل از بازی فحاشی کردند

پندار خمارلو درباره اینکه گفته می‌شود امید عالیشاه باعث تحریک تماشاگران شده، گفت: باید این را بگویم که توهین به امید عالیشاه قبل از آغاز بازی شروع شده بود. قبل از اینکه بازیکنان پرسپولیس حتی برای گرم کردن به زمین بیایند به صورت یکپارچه به تیم پرسپولیس و عالیشاه فحاشی می‌کردند و ما انتظار نداشتیم قبل از بازی به او فحاشی شود.

وی در واکنش به اینکه تماشاگران تبریزی تیم کاشیما آنتلرز ژاپن را تشویق می‌کردند، خاطرنشان کرد:‌این مسئله برای ما جای خوشحالی دارد. با این کارها مشخص می‌شود که دیگر پرسپولیس نه در ایران بلکه حتی در غرب آسیا هم رقیبی ندارد و هواداران سایر تیم‌ها برای شعار دادن علیه ما متوسل به یک تیم ژاپنی می‌شوند. پیش از این تیم‌های رقیب ما بازیکنان و تیم خودشان را تشویق می‌کردند اما حالا متوجه شدند دیگر رقیب ما نیستند و مجبورند کاشیمای ژاپن را تشویق کنند و این مسئله برای ما جای خوشحالی دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های رضا مهاجری سرمربی ماشین‌‌سازی که گفته بود فیلم تحریک تماشاگران توسط عالیشاه اگر وجود داشته باشد از این بازیکن شکایت خواهند کرد، گفت:‌اگر آنها فیلم ندارند ما فیلم داریم. از قبل از ورود پرسپولیس به زمین هواداران بدترین فحاشی‌ها را انجام دادند و بعد هم به عالیشاه فحش دادند و این بازیکن در واکنش به آن فحاشی‌ها آن ضربه را به توپ زد.

خمارلو درباره اینکه عنوان شده گل دوم تیم پرسپولیس آفساید نبوده اظهار داشت: ما دیگر به این مسائل عادت کرده‌ایم که یا گل ما را نمی‌گیرند و یا اینکه اینگونه برای ما داوری می‌کنند. امیدوارم آن برنامه تلویزیونی که در برنامه قبل با آن موشکافی درباره یک گل برنامه ساخت، این بار هم با پرسپکتیو این مسئله را نشان دهد که گل ما درست بوده است. متاسفانه شرایط داوری‌ها به گونه‌ای شده که وقتی جلو هستیم داور گل ما را نمی‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpkg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی پرسپولیس و الدحیل در شب تاسوعا برگزار نمی شود
با موافقت باشگاه قطری