تاریخ انتشار: 1397/09/08 21:12
کد خبر: 119749

استقلال 3 - صنعت نفت 0 ؛ آتش بازی آبی پوشان در آزادی

تیم استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه پر گل 3-0 صنعت نفت آبادان را شکست دهد.
استقلال 3 - صنعت نفت 0 ؛ آتش بازی آبی پوشان در آزادی

بازی از همان دقایق اول با سرعت بالا شروع شد. در دقیقه 4 شوت کرار جاسم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه فرشید اسماعیلی صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد با مدافعین به بیرون رفت. در دقیقه 18 ضربه سر بازیکنان صنعت نفت به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در دقیقه 33 ضربه روح الله باقری بعد از برخورد با مدافعین صنعت نفت به بیرون رفت. در دقیقه 38 شوت محکم میلاد جهانی را مهدی رحمتی راهی کرنر کرد. در دقیقه 54 ارسال بازیکنان صنعت نفت توسط برزای را روزبه چشمی دور شد. در دقیقه 57 شوت محکم فرشید باقری به شکل خطرناکی از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت. در دقیقه 59 پاس رو به جلوی علی کریمی در آستانه ورود به دروازه صنعت نفت بود که توسط مدافعین صنعت نفت دور شد. در دقیقه 71 پاس وریا غفوری به صیادمنش رسید که این بازیکن به راحتی توپ را با ضربه سر از دست رفت. در دقیقه 84 ضربه فنی نیومایر بعد از برخورد به تیرک دروازه درون دروازه قرار نگرفت.

گل ها:

دقیقه 12؛ فرشید باقری (استقلال 1-0 صنعت نفت آبادان): ارسال  فرشید اسماعیلی با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که این ضربه با اشتباه مدافعین صنعت نفت ناقص دفع شد که توپ برگشتی را فرشید باقری تبدیل به گل کرد.

دقیقه 24؛ طارق همام (استقلال 2-0 صنعت نفت آبادان): پاس  فرشاد محمدی مهر به طارق همام رسید و این بازیکن با شوتی محکم دروازه را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 73؛ الله یار صیادمنش؛ (استقلال 3-0 صنعت نفت آبادان): پاس فرشید اسماعیلی به صیادمنش رسید و این بازیکن با یک ضربه چیپ زیبا دروازه را باز کرد.

ترکیب دوتیم:

استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، وریا غفوری و همام طارق

صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، کرار جاسم، طالب ریکانی، میلاد جهانی و رضا جبیره


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36klyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس | کری هواداران استقلال و نفت آبادان قبل از بازی