تاریخ انتشار: 1397/09/08 22:12
کد خبر: 119732

وریا غفوری: در خط هافبک ناهماهنگی داریم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: خط هافبک استقلال هماهنگی فصل قبل را ندارد و باید بهتر شویم.
وریا غفوری: در خط هافبک ناهماهنگی داریم

 وریا غفوری پس از پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم این بهترین بازی‌ استقلال بود هم از نظر نظم تیمی و هم از نظر نتیجه.تیم خیلی خوب شده است و فکر می‌کنم باید همین روند را ادامه دهیم.

وی در مورد بگو مگویش با جاسم کرار گفت: نه بگو مگو نداشتم اما انتظار داشتند بازی جوانمردانه در آن صحنه انجام شود. که بعد از آن به سمت من دویدند که به او گفتم شما توپ را بیرون نزنید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه با تغییر پستش در تیم استقلال نگران بازی در تیم ملی و جام ملت‌ها نیست، گفت: والا چه بگویم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی تیم را جلب کنم. واقعا می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.

غفوری در مورد اینکه این پاسخ‌ها که نظر سرمربی مهم است و دوست دارم به تیمم کمک کنم کلیشه‌ای است، و آیا دوست دارد به پست اصلی‌اش در دفاع راست برگردد،‌گفت: صد در صد من دفاع راست هستم. در دفاع راست بازی می‌کنم و در این پست راحت هستم.  اما سرمربی تیم هم مهم است. توکل به خدا.

وی در مورد اینکه پارسال آماده‌تر از حال حاضر بودی،‌گفت:‌نه اصلا این حرفت را قبول ندارم. من الان از پارسال هم آماده‌تر هستم. شرایط تیمی؛ نوع پاس‌هایی که به من می‌رسید و از نگاه کارشناسی نگاه کنید می‌فهمید که شرایط راحتری داشتم. پارسال پاس‌هایی به من می‌رسید که فقط با یک تقه زدن گلزنی می‌کردم. یا پاس گل می‌دادم اما امسال من باید پاس گل بدهم و تیم را راه بیندازم. به همین خاطر جایگاه‌ها تغییر کرده و توقعات زیاد است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه منظورش این است که خط هافبک استقلال ضعیف‌تر شده، گفت:‌ نمی‌گویم ضعیف‌تر شده  اما هماهنگی و حفظ توپی که پارسال در تیم وجود داشت امسال نداریم و باید بهتر شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epn66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت های یک جلسه ای قابل اعتراض نیست/جای خالی وریا احتمالا با خسرو باتجربه پر شود!

اعتراض استقلالی ها به حکم وریا غفوری
مباشری:بازی ما با سایپا در جام حذفی و بسیار حساس است