تاریخ انتشار: 1397/09/08 22:49
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 119723

پیش بازی سپاهان - پدیده؛ نقش جهان میزبان فینال نیم فصل

درچارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی سپاهان - پدیده؛ نقش جهان میزبان فینال نیم فصل

 دو تیم نخست لیگ خلیج فارس یعنی سپاهان اصفهان و پدیده مشهد، فردا در حساس ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. تیم سپاهان اصفهان با 26 امتیاز، در رده دوم رده بندی قرار دارد. شاگردان امیر قلعه نویی با پیروزی برابر پدیده، همچنان بدون شکست می مانند و خود را در جایگاه نخست جدول رده بندی لیگ می بینند. 7 پیروزی و 5 تساوی، حاصل کار تیم زردپوش اصفهان بوده است. سپاهان در بازی گذشته خود مقابل ماشین سازی تبریز، در دقیقه 87 توسط ولادیمیر کومان به گل رسید و از این شکست خارج از خانه گریخت. پیش از آن نیز با سه گل موفق به شکست سایپا شده بودند.

در مقابل تیم پدیده مشهد قرار دارد. تیمی که امسال با درخشش خود در رقابت های لیگ خلیج فارس، بسیاری را شگفت زده کرده است. پدیده با 29 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. 9 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست، ثمره تلاش های شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ خلیج فارس بوده است. پدیده در هفته گذشته با یک گل مقابل سایپا پیروز شد و پیش از آن نیز با 3 گل، نساجی مازندران را در هم کوبیده بود. بازی مقابل سپاهان آماده، آزمون سختی برای پدیده خواهد بود.

دیدار این دو تیم همیشه یکی از دیدار های جذاب فوتبال ایران بوده است. دو بازی گذشته پدیده و سپاهان با نتیجه چهار بر صفر به پایان رسیده که یک بار پدیده و یک بار سپاهان با این نتیجه به برتری رسیده اند.

کوبل داوری: 

حسین زرگر- مهدی الوندی- محمد رضا مدیرروستا- رضا عادل - ناظر بازی: یدالله جهانبازی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zva7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پهلوان: آقای کی‌روش گفته بود تمرین نکنم