تاریخ انتشار: 1397/09/09 00:24
کد خبر: 119711

معمار صعود پرسپولیسی ها به رتبه سوم (عکس)

امید عالیشاه با سانتری استثنایی شجاع خلیل زاده را صاحب موقعیت کرد و شجاع توانست گل سه امتیازی سرخ ها را به ثمر برساند.

 پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که بازیکنان زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در تهران جا گذاشته بود؛ اما امید عالیشاه همچنان در ترکیب اصلی این تیم جای داشت. هافبک چپ شماره ۲ سرخ ها که این روزها نمایش های موثری را ارائه می کند، امیدوار بود در بنیان دیزل همچون بازی قبلی برای پیکان تاثیرگذار باشد و در شرایط سخت نقش خود را به عنوان بازیکنی باتجربه و ماهر ایفا کند.

عالیشاه این فصل پس از یک سال و نیم دوری در تیم پرسپولیس حضور دارد و به مهره ثابت برانکو در پست دفاع چپ نیز بدل گشته است. امید پرسپولیسی ها در بازی با صنعت نفت، با ارسال پاسی دقیق برای علی علیپور، زمینه ساز تک گل سرخ ها شد و سپس در مقابل سایپا با پاس به کمال کامیابی نیا، او را در فرصت شوتزنی قرار داد؛ شوتی که در کنج دروازه نارنجی پوشان قرار گرفت. اما دو پاس گل بعدی عالیشاه به نوعی با تخصص او به دست آمدند؛ هفته گذشته در بازی با پیکان، عالیشاه که خودش خطا را گرفته بود، با سانتری دقیق بار دیگر کامیابی نیا را در فرصت گلزنی قرار داد و امروز هم در میان شعارهای تند ورزشگاه بنیان دیزل، به معمار صعود سرخ ها به رتبه سوم جدول تبدیل شد.

عالیشاه در یک سال و نیمی که از پرسپولیس دور بود، به عنوان بازیکن سرباز در تیم تراکتورسازی تبریز حضور داشت. او البته به دلیل مشکلات باشگاه تراکتور نتوانست در لیگ شانزدهم برای این تیم به میدان برود؛ اما از نیم فصل دوم برایشان بازی کرد.او در یک اتفاق دچار مصدومیتی شد که به تائید کادر پزشکی باشگاه تراکتور هم رسید؛ اما برخی از هواداران تیم تبریزی نسبت به عالیشاه معترض شدند!

باتوجه به همین پیشینه، از ابتدای بازی با ماشین هم چند سکو در ورزشگاه بنیان دیزل شعارهایی علیه امید عالیشاه سر می دادند یا در زمان ارسال کرنر اشیا و وسایلی را به سمتش پرت می کردند.

این حرکات ادامه داشتند تا این که در اواخر مسابقه، عالیشاه که با استارت سریع قصد رسیدن به توپ را داشت، به آن رسید و در بیرون زمین ضربه ای به توپ زد. این ضربه که به دلیل فاصله کم چمن ورزشگاه تا سکوها به فنس برخورد کرد، باعث شد تا هواداران حاضر در ورزشگاه شعارهای تند و توهین آمیزتری را برای عالیشاه استفاده کنند.

اما کار هافبک شماره ۲ سرخ ها در این بازی با همین اتفاقات حاشیه ای به پایان نرسید. چند دقیقه بعد، عالیشاه که به نظر می رسید از این فحاشی ها انگیزه گرفته بود، پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با سانتری دقیق، زمینه ساز گل پیروزی بخش قرمزپوشان پایتخت شد.

امید عالیشاه حالا با این پاس، شمار پاس گل هایش را به عدد ۴ رساند و تا صدر جدول تنها یک پاس گل دیگر فاصله دارد. او در لیگ پانزدهم موفق شده بود آقای پاس گل لیگ برتر شود و حالا امیدوار است بازهم این عنوان را به دست بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7vad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه: زمانی بازی را بردیم که فحاشی را در ورزشگاه آغاز کردند