تاریخ انتشار: 1397/09/09 01:45
کد خبر: 119703

پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پیکان؛ جدال زردهای زاگرس و خودروسازان پایتخت؛ آقا معلم در اندیشه فرار از بحران

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر دو تیم نفت مسجدسلیمان و پیکان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پیکان؛ جدال زردهای زاگرس و خودروسازان پایتخت؛ آقا معلم در اندیشه فرار از بحران

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان سه هفته هست که از باختن و ناکامی فاصله گرفته است. شاگردان مرزبان فردا باید به مصاف دیگر تیم ناخوش احوال لیگ یعنی پیکان برود. نفت مسجد سلیمان که فصل را با هدایت عبدالله ویسی آغاز کرد نتیجه قابل قبولی به ثبت نرساند تا اینکه مرزبان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. علیرضا مرزبان در چند هفته گذشته توانست بهترین نتایج را برای این تیم به دست آورد.

مسجدسلیمانی ها هفته گذشته به مصاف سپیدرود رفتند و توانستند با یک گل پیروز این جدال حساس و شش امتیازی شوند و با دستانی پر از شمال به جنوب بازگشتند. طلایی پوشان در جدال با پیکان به دنبال دومین برد پیاپی شان در این فصل می باشند.

پیکان در در این روزها کاملا شرایطی متفاوت با ابتدای فصل دارد و هر چه قدر در ابتدا موفق شده به پیروزی دست یابد در این چند هفته جبران کرده و بازی ها را باخته است. شاگردان مجید جلالی به روی نوار ناکامی افتاده اند و هر چهار بای اخیرشان را باخته اند. خودروسازان پایتخت بدون شک فردا به دنبال پایان دادن به این روند می باشند.

دیدار های این دو تیم اکثرا کم گل بوده است و حتی دو بازی اخیرشان با یکدیگر با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این هفته تساوی به کار هیچ یک از دو تیم نمی آید و هر دو تیم اسب های خود را برای بردن زین خواهند کرد.

کوبل داوری:

جواد رحیم زاده – محمدعلی پورمتقی – حسین مرادی – یاسر همرنگ - ناظر: مسعود مرادی

IMG_20181129_211414_289


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rnkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویروس کاریوس در لیگ ایران؛ اشتباهی که سه امتیاز بر باد داد