تاریخ انتشار: 1397/09/09 14:04
کد خبر: 119677

شاگردان مهاجری باز هم عامل داوری را علت شکست خود دانستند!

شش روز بعد از دیدار جنجالی برابر سپاهان، شاگردان مهاجری باز هم عامل داوری را علت شکست خود برابر پرسپولیس می دانند.
شاگردان مهاجری باز هم عامل داوری را علت شکست خود دانستند!

در مسابقه دیدنی ماشین سازی برابر پرسپولیس، در حالی با سناریو شبیه به مسابقه ماشین سازی و سپاهان به پایان رسید که در بازی قبلی هم ماشین سازی با دریافت یک گل در دقایق پایانی مسابقه را به اتمام رسانده بود.

اما تشابه اصلی بین این دو مسابقه، بحث هایی بود که پیرامون داوری مسابقه در جریان بود. ماشین سازی که در دیدار برابر سپاهان شروع خوبی با حمایت تماشاگران داشت، بعد از فعل و انفعالات دقایق اولیه که منتج به دریافت کارت زرد از سوی عزیز معبودی شد، این بازیکن را پیش از سوت پایان نیمه اول از دست داد؛ اخراجی که بعدا مشخص شد تصمیمی کاملا خطا از سوی داور مسابقه بوده است.

اما در مسابقه دیروز هم اتفاق دیگری رخ داد. شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که گل پیروزی بخش این تیم را در دقیقه 90+2 به ثمر رساند، در دقیقه 10 و در یک حرکت عجیب مهاجم ماشین سازی را در محوطه جریمه سرنگون کرد و داور در شرایطی که دید خوبی داشت، این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تا ماشین سازی برای به ثمر رساندن گل 90 دقیقه تلاش کند و با درخشش بیرانوند در این راه نا موفق باشد.

این در حالی بود که رضا مهاجری عقیده داشت با حضور عزیز معبودی در این تیم کم بازیکن و بدون نیمکت، امروز می توانست فشار بیشتری به پرسپولیس وارد کند و به هدفی که در ذهن داشت، برسد. ماشین سازی که 5 امتیاز دو بازی خانگی را برابر دو مدعی قهرمانی از دست داده، این موضوع را کاملا متوجه داوری می داند و لایحه شکایت آمیزی را به فدراسیون ارسال خواهد کرد. لایحه ای که در آن دو سوت سرنوشت ساز در دو بازی خانگی علیه این تیم سبز پوش به صورت کاملا محرز به چشم می آید.

جالب اینکه کمک داور دوم مسابقه در لحظات پایانی گل صحیح پرسپولیس را مردود اعلام کرد که به نظر می رسید این کار در جهت جبران خطای دقیقه 10 مسابقه بوده است اما شاید اگر این خطا در محوطه جریمه پرسپولیس اعلام می شد، بازی به کل روند دیگری به خود می گرفت. این چیزی است که رضا مهاجری شب گذشته به آن اشاره کرد؛ اینکه ماشین سازی با یک گل برتری می توانست کاملا متفاوت بازی را تا دقیقه 90 کنترل کندو حداقل از این بازی امتیاز بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apz7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض رسمی باشگاه ماشین سازی به نحوه چیدمان داوران
ماشین سازان خواستار تعویض داور شدند؛