تاریخ انتشار: 1397/09/09 14:33
شکایت از عالیشاه و مهدوی؛
کد خبر: 119673

رفتار عالیشاه جای تعجب دارد و توهین آمیز بود!

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی می گوید که این باشگاه از امید عالیشاه و محمدرضا مهدوی داور دیدار روز گذشته شکایت کرده است.
رفتار عالیشاه جای تعجب دارد و توهین آمیز بود!

روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل و با گل دقایق پایانی شجاع خلیل زاده موفق به شکست شاگردان مهاجری شد، اما اتفاقات دیدار سبب شده تا باشگاه ماشین سازی از دو چهره این مسابقه شکایت کند.

 

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با تایید این مطلب در این زمینه با خبرنگار گفتگو کرده که در ادامه می خوانید.

 

از مهدوی شکایت کردیم

از محمدرضا مهدوی داور مسابقه به دلیل اینکه در دقیقه 10 خطای پنالتی شجاع خلیل زاده با سر و شانه خود زیر بازیکن ما رفته و او را سرنگون کرده است  و در حالی که می توانست بی واسطه صحنه را ببیند، اما نتوانسته تصمیم خود را بگیرد به کمیته داوران شکایت کردیم.

 

پنالتی می توانست روند بازی را عوض کند

آنچه که داوران را به مناصب بالاتر می رساند، شجاعت و گرفتن پنالتی است و در چنین صحنه هایی است که در پخش زنده، تمام مردم آن را می بینند. در این بازی پیشرفت محسوسی قضاوت مهدوی نسبت به بازی های قبل داشت، اما او در این بازی می توانست یک پنالتی واضح را برای ما سوت بزند و کلا روند مسابقه را عوض کند.

 

حقوق تیم ها نباید فدای عدم توجه داوران شود

ما در دو بازی که میزبان مسابقه بوده ایم؛ یک مقابل سپاهان به دلیل اخراج بی موردعزیز معبودی و دیگری به دلیل نگرفتن پنالتی در بازی پرسپولیس از داوری متضرر شده ایم و من چون خودم از خانواده داوری هستم، کمتر این اعتراضات را علنی و فقط به کمیته داوران آن را منعکس کرده ایم. هر چند که همرنگ و مهدوی دو داور خوب و در حال رشد ایران هستند که باید از آنها حمایت شود ولی حقوقی که تیم ها در مسابقات دارند، نباید فدای عدم توجه داوران به قوانین باشد.

 

تبریزی ها هیچ بنری نداشتند

 همینطور بعد از مسابقه ای که در تهران بین تراکتورسازی و پرسپولیس اتفاق افتاد و آنجا نیز یک گل سالم به نفع پرسپولیس مردود اعلام شد، انتظار می رفت که مطالبات تماشاگران در تبریز روی بازی پرسپولیس و ماشین سازی تاثیرگذار باشد، اما درک فوتبالدوستان تبریزی به حدی بود که به جز تشویق تیم خودشان هیچ اهانتی در بازی نداشتند و هیچ بنری هم در این بازی با خود همراه نداشتند.

 

رفتار عالیشاه جای تعجب دارد و توهین آمیز بود!

 اما تعجب آور امید عالیشاه که یک توپ به اوت رفته را تعقیب کرده و به محکم آن را به طرف هواداران شلیک کرد، اگرچه به فنس های ورزشگاه برخورد کرد و به زمین بازگشت ولی برداشت تماشاگردان و عموم مردم این بود که این یک برخورد توهین آمیز است و زدن توپ با عصبانیت، آن هم در پیست ورزشگاه به طرف تماشاگرانی که در این بازی بهترین رفتار را داشتند، می توانست آتشی در ورزشگاه ایجاد کند، اما باز هم خودداری هواداران، مانع جنجال بیشتر شد ولی این به مفهوم این نیست که نباید کمیته انضباطی در این رابطه تصمیم بگیرد. ما امیدوار هستیم که ناظر مسابقه نیز در این رابطه به وظیفه خود عمل کند. از آقای اصفهانیان نیز می خواهیم که برای مسابقات ماشین سازی در چیدمان داوری دقت بیشتری به عمل آورد.

 

اگر در آزادی این اتفاق رخ می داد، چه تصمیم گرفته می شد

سوال من از مسئولین برگزاری مسابقات این است که اگر بازیکن ما در ورزشگاه آزادی، مرتکب چنین رفتاری می شد و یک توپ را در پیست ورزشگاه به طرف تماشاگران شلیک اهانت آمیز می کرد، در مورد او چه تصمیمی می گرفتند !

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36klm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قول مالک ۲ باشگاه برای آوردن مهاجمی بهتر از استوکس!