تاریخ انتشار: 1397/09/09 15:33
کد خبر: 119665

سرپرست فولاد خوزستان: مشکل تیم در این مدت روانی و عاطفی بود

سرپرست تیم فوتبال فولاد گفت: تا به الان هیچ صحبتی در مورد تعویض عزیز فریسات مطرح نشده و باشگاه کاملا از او حمایت می‌کند.
سرپرست فولاد خوزستان: مشکل تیم در این مدت روانی و عاطفی بود

سیدامیر موسویان، در مورد اینکه باشگاه ذوب آهن اعتقاد داشته عبدالله کرمی در شرایطی به میدان رفته که 4 اخطاره بوده است، گفت: عبدالله کرمی تا به اینجا فقط سه اخطار دریافت کرده است. وقتی چنین بحثی مطرح شد من اعلام کردم تا زمانیکه در این مورد به اطمینان نرسیدیم اجازه حضور کرمی را در میدان نمی‌دهم. به همین خاطر هنگام گرم کردن قبل از شروع بازی با 12 بازیکن وارد زمین شدیم. از تهران پیگری کردیم و به صورت کتبی نامه نوشتیم و جوابمان را هم کتبی گرفتیم. در بازی با استقلال خوزستان داور به فرزاد جعفری کارت زرد نشان داده اما چون عبدالله کرمی مقابل او ایستاده بود همه فکر کردند به کرمی کارت گرفته است. در گزارش بازی هم کارت به اسم جعفری بود.

* فقط گزارشگر بازی اشتباه کرد

وی افزود: در جلسه قبل از بازی هم نماینده فدراسیون و سازمان لیگ محرومان را اعلام کرد و نامی از عبدالله کرمی نبود. تنها کسی که در آن زمان اعلام کرده کارت زرد را عبدالله کرمی گرفته گزارشگر بازی است که او هم دچار اشتباه شده بود.

* مشکل تیم ما از لحاظ عاطفی بود

سرپرست فولاد در مورد دیدار این تیم مقابل ذوب آهن، خاطرنشان کرد: اگر در این بازی برنده می‌شدیم شرایط بسیار خوب می‌شد و در دیدار با تراکتورسازی هم می‌توانستیم از کسب نتیجه خوب مطمئن باشیم. البته شرایط تیمی ما بسیار خوب است و همین حالا هم امید زیادی به بازی در تبریز و رویارویی با تراکتورسازی داریم. مشکل تیم ما در این مدت روانی و عاطفی بود. عزیز فریسات از لحاظ فنی نمی‌توانست خیلی کار خاصی انجام دهد و او از لحاظ روانی و روحی تیم را بالا کشید. ما اعلام کردیم فریسات هدایت تیم را در 3 بازی پیش رو بر عهده دارد همانطور که در 5 بازی به ایلی استان وقت دادیم. از کادرفنی برای 50 روز آینده برنامه خواستیم تا ببینیم او چه برنامه‌ای برای تعطیلات بین دو نیم فصل دارد.

* از فریسات حمایت می‌کنیم

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد فریسات به عنوان سرمربی قطعی این تیم انتخاب شود، گفت: تا به این لحظه هیچ بحثی در مورد رفتن فریسات وجود ندارد و ما پشتیبان او هستیم. در مورد ایلی استان هم تا وقتی که تصمیم به قطع همکاری گرفته شد پشتیبان او بودیم و حمایت لازم را انجام دادیم. عملکرد فنی فریسات تا به اینجا خوب بوده و امیدواریم این عملکرد خوب ادامه داشته باشد. البته منظور از عملکرد خوب کسب امتیاز نیست. فریسات از افتخارات باشگاه فولاد در دوران بازیکنی بوده و او از سرمایه‌های فولاد است.

* فریسات خواستار خلوت شدن فضای تیم شد

موسویان در مورد اینکه چرا از بازیکنان خارجی کمتر استفاده می‌کنند، اظهار داشت: این موضوع بستگی به تصمیم کادرفنی او دارد. فریسات در کل کم تعویض می‌کند و اعتقاد به فرصت دادن به بازیکنان برای نمایش توانایی‌های خود دارد. او درخواست کرده در تمرینات هم فقط 22 بازیکن حاضر شوند و بازیکنان امید و جوانان در اختیار تیم‌های پایه قرار گرفتند. او خواسته تمرینات خلوت باشد تا بتواند به خوبی عملکرد بازیکنان را ارزیابی کند.

* فعلا درخواستی برای اردو نداشتیم

وی در مورد اینکه آیا اردویی برای نیم فصل مدنظر گرفته شده است، گفت: تا به اینجا کادرفنی درخواست خود را به ما در این رابطه اعلام نکرده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqzya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد آره نا افتتاح شد

فرضیات پاشنه آشیل خونه به خونه
به دستیارانت اعتقاد دارید آقای مرزبان؟ !