تاریخ انتشار: 1397/09/09 19:42
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 119625

نفت مسجدسلیمان 1 - پیکان 0؛ پیروزی زردهای زاگرس در خانه؛ آقا معلم همچنان ناکام

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهید بهنم محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه1-0 به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.
نفت مسجدسلیمان 1 - پیکان 0؛ پیروزی زردهای زاگرس در خانه؛ آقا معلم همچنان ناکام

 نیمه اول این دیدار در حالی آغاز شد که در همان دقایق ابتدایی میزبان موفق به گلزنی شد. خطای بازیکن پیکان را جواد رحیم زاده پنالتی اعلام کرد و پیمان میری پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. ضربه میری را شیخ ویسی مهار کرد اما در برگشت ضربه میری وارد دروازه پیکان شد. پس از این گل روند بازی به کل تغییر کرد. نفت مسجد سلیمان با اراده یک دفاعی سعی در اداره بازی داشت و از سوی مقابل پیکان برای پایان دادن به روند شکست های خود حملاتی را بر روی دروازه نفت مسجد سلیمان ترتیب داد. حملات پیکان به خوبی توسط حبیب فر عباسی و مدافعین نفت مسجد سلیمان دفع شدند. در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه 1-0 به سود شاگردان مرزبان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی اکبر آفاقی می توانست اختلاف را دو برابر کند که ضربه این بازیکن پس از برخورد به پای بازیکنان پیکان به بالای دروازه رفت. در نیمه دوم پیکان حملات فراوانی را روی دروازه نفت مسجد سیمان انجام داد اما بی دقتی مهاجمین پیکان، فرصت گلزنی را از پیکان می گرفت. سانتر نریمان جهان با ضربه سر شاهین ثاقبی همراه شد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. در یکی دیگر از موقعیت های پر تعداد پیکان، شوت قاضی را فر عباسی به خوبی مهار کرد. ضدحمله بازیکنان نفت مسجد سلیمان باضربه پیمان میری همراه شد که این توپ در اختیار شیخ ویسی قرار گرفت. در نهایت حملات متعدد پیکان بر روی دروازه نفت مسجد سلیمان بی فایده بود و این شاگردان مرزبان بودند که موفق شدند برای دومین هفته متوالی به پیروزی برسند.

ترکیب دو تیم:

 نفت مسجد سلیمان: حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، علیرضا علیزاده، سید محمد حسینی، صادق بابا احمدی، حسین دوستدار، حکیم نصاری، اکبر آفاقی، اسماعیل شریفات، پیمان میری

 پیکان: وحید شیخ ویسی- سجاد مشکل پور- حجت حق وردی- علی حمودی- آرمان قاسمی- مگنو باتیستا- ابوالفضل ابراهیمی- سامان نریمان جهان- مهدی مومنی- فراز امامعلی و عیسی آل کثیر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kla9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست یک نیمه‌ای پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان