تاریخ انتشار: 1397/09/09 20:03
کد خبر: 119618

ناکامی عجیب ستاره برانکو در پرسپولیس؛ این ستاره پرسپولیسی ها را نا امید کرد

آخرین باری که گادوین منشا برای پرسپولیس در لیگ گل زد، ۱۲۰ روز پیش در جدال با فولاد بود.
ناکامی عجیب ستاره برانکو در پرسپولیس؛ این ستاره پرسپولیسی ها را نا امید کرد

روز گذشته گادوین منشا فرصت های خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست گل بزند. در مقابل ماشین سازی او یک فرصت بسیار خوب را در نیمه اول از دست داد و نتوانست پاس علی علیپور را تبدیل به گل کند. در نیمه دوم هم منشا با یک حرکت دیدنی خود را در موقعیت شوت زنی قرار داد و با شوتی بی نقص دروازه ده خسوس را تهدید کرد اما گلر برزیلی ماشین با سیوی استثنایی توپ را به کرنر فرستاد.

در بازی با دیگر تیم تبریزی نیز چنین اتفاقی برای گادوین منشا رخ داد با این تفاوت که او ابتدا با شوتی سرکش دروازه حریف را تهدید کرد و سپس در نیمه دوم نتوانست سانتر علی علیپور را تبدیل به گل کند.

مهاجم سیه چرده سرخ ها این فصل نمایش های بهتری را نسبت به لیگ هفدهم ارائه می کند اما همچنان در گلزنی ناکام است. آخرین گل لیگ برتری منشا به هفته دوم باز می گردد؛ جایی که پاس علیپور را در مقابل دروازه تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس با نتیجه ۳-۰ فولاد را شکست دهد.

اکنون ۱۲۰ روز از آن بازی می گذرد و منشا در این مدت فقط یک گل آسیایی به الدحیل زد. گلی که پرسپولیس را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند. حال او امیدوار است در بازی با سپاهان و ذوب آهن نقش خود به عنوان مهاجم را به شکلی بهتر ایفا کند و بتواند برای پرسپولیس گل هم بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgvrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماری ناامید کننده برای مهاجم پرسپولیس