تاریخ انتشار: 1397/09/11 09:45
کد خبر: 119423

جایگاه واقعی ذوب آهن اینجا نیست/ باید شرایط را رفته رفته عوض کرد

مربی ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت و باید از تک موقعیت‌هایمان در این دیدار به بهترین وجه استفاده کنیم.
جایگاه واقعی ذوب آهن اینجا نیست/ باید شرایط را رفته رفته عوض کرد

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن گفت: کادر فنی ما به تازگی به ذوب آهن پیوسته و ما نتوانستیم کارهای تاکتیکی زیادی با تیم داشته باشیم. خوشبختانه با ۴۰ تا ۵۰ درصد تیم از قبل کار کرده بودیم و شناخت خوبی از آنان داشتیم و با سایر بازیکنان هم در این دو هفته شناخت نسبی پیدا کرده ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا بتوانیم با کارهای تاکتیکی که انجام می دهیم، خود را آماده دیدارهای بعدی کنیم.

وی تأکید کرد: متأسفانه ذوب آهن بر اثر اشتباهات فردی گل های زیادی دریافت کرده و ما باید این اشتباهات را کم و کم تر کرده و در مجموع از بین ببریم تا گل های ساده دریافت نکنیم.

مربی ذوب آهن در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز بی انضباطی تاکتیکی در تیم وجود دارد و کادر فنی تلاش می کند تا هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کند. مقابل پارس جنوبی یک شکست را پذیرا شدیم و نتوانستیم در آن دیدار به پیروزی دست پیدا کنیم، زیرا جایگاه واقعی ذوب آهن اینجا نیست و باید با همت بازیکنان، مسئولان و حمایت هواداران شرایط را رفته رفته عوض کرده و به یک بلوغ تاکتیکی دست پیدا کنیم تا بتوانیم دیدارهای آینده خود را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی در خصوص دیدار برابر پارس جنوبی گفت: ما در آن دیدار تقریبا مالکیت بازی را در اختیار داشتیم، چند موقعیت گل داشتیم که از دست دادیم اما پارس جنوبی از تک موقعیت خود استفاده کرد و مقابل ما به پیروزی دست پیدا کرد. در مقابل فولاد خوزستان هم نیمه اول نمایش خوبی ارائه ندادیم اما با دو تعویض که انجام دادیم شرایطمان بهتر شد و بازی را به نفع خودمان انجام دادیم، موقعیت های زیادی داشتیم که متأسفانه تنها یکی از آنها به گل تبدیل شد و نتوانستیم سه امتیاز دیدار را از آنِ خود کنیم.

خرمگاه در خصوص دیدار روز سه شنبه تیمش برابر پرسپولیس تهران که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: پرسپولیس به یک هارمونی و وحدت تاکتیکی رسیده و آنها از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند. ما می دانیم که مقابل این تیم موقعیت های زیادی نخواهیم داشت، ولی باید بازی را کنترل کنیم و از تک موقعیت هایی که به دست می آوریم نهایت استفاده را کرده و بتوانیم به آنچه هدفمان در این دیدار است دست پیدا کنیم، البته کار سختی در پیش داریم، ولی بازیکنان ما روز به روز بهتر می شوند و اعتقاد دارم آنها خود را از لحاظ روحی و روانی برای این دیدار آماده می کنند و اصطلاحا خود را آزاد کرده تا بتوانند به تنها هدفشان که پیروزی برابر پرسپولیس است، دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای نیم فصل برنامه خاصی در پیش دارید، گفت: ما دو بازی دیگر تا پایان دور رفت پیش رو داریم و تنها تمرکزمان برای موفقیت در این دیدار است که بتوانیم پیروز این دو بازی باشیم، سپس در خصوص برنامه های خود برای نیم فصل صحبت خواهیم کرد.

خرمگاه در پایان خاطرنشان کرد: ذوب آهن یک تیم ریشه دار و قدیمی است و باید همه دست به دست هم دهیم تا هر چه زودتر این تیم را به جایگاه واقعی اش که همان بالای جدول است، برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvajn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان دیدارهای پرسپولیس با تیم‌های اصفهانی مشخص شد