تاریخ انتشار: 1397/09/11 16:43
کد خبر: 119371

چرا تراکتورسازی قرارداد ستاره خارجی‌اش را فسخ نکرد؟!

تراکتورسازی به این راحتی از خیر اروین نمی‌گذرد. حتی با اینکه او نامه پزشک معالجش را مبنی بر تایید افسردگی شدید برای باشگاه تراکتورسازی فرستاده اما باز هم باشگاه تراکتورسازی به‌راحتی با جدایی سه ماهه او از تیم موافقت نمی‌کند.
چرا تراکتورسازی قرارداد ستاره خارجی‌اش را فسخ نکرد؟!

در واقع تنها شرط این باشگاه برای شکایت نکردن از اروین به فیفا این است که او به ایران بازگردد و همان پزشکی که توانایی او برای بازی در لیگ را تایید کرده، افسردگی‌اش را تایید کند. علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان این موضوع می‌گوید: «باشگاه ما به‌عنوان چندمین باشگاه خصوصی، دارای خصوصیات خاصی است. وقتی باشگاه از بازیکنی بزرگ‌تر شود در معنی یعنی اصول تربیتی و ساختار نظام‌مند دارد. هر بازیکنی در این قالب‌ها باشد، می‌تواند در زمین فرصت خدمت به طرفداران تراکتورسازی را پیدا کند. ما هم اولویت‌مان حفظ سرمایه‌های باشگاه است و به بازیکنان کمک می‌کنیم که در این مجموعه بمانند و از راهکارهای تربیتی باشگاه بهره‌مند شوند.» اسدی توضیح می‌دهد: «عدم حضور یک بازیکن در زمان تمرین و مسابقه، عدول از مقررات انضباطی است. بهانه‌اش هر چه باشد اهمیتی ندارد. حتی اگر بیماری باشد، پزشک تیم باید این بیماری را تایید کند. اگر بازیکنی دچار این قصور شود، با توانمندی‌هایی که در بستن قرارداد داریم، قانونی برخورد می‌کنیم.»

آیا اروین با استفاده از قوانین فیفا می‌تواند با استناد به بیماری‌اش از تراکتورسازی جدا شود؟ اسدی در پاسخ به این سوال می‌گوید: «به هیچ عنوان نمی‌تواند به‌راحتی از تراکتورسازی جدا شود. باشگاه تراکتورسازی برای بازگشت اروین و استوکس، نزدیک به 10 نامه نوشته است. حتی در قرارداد بازیکنان خارجی ما هم عنوان شده که پزشک معتبر باشگاه باید سلامت بازیکنان را تایید کند.»

در بحث دریافت مطالبات، بازیکنان خارجی بهانه‌ای ندارند که بتوانند از آن برای جدایی بی‌دغدغه از تراکتورسازی استفاده کنند؟ مدیر عامل باشگاه تراکتور تاکید می‌کند: «اروین مطالباتش را بیشتر از چیزی که باید دریافت کرده و از این طریق هم نمی‌تواند برای جدایی استفاده کند. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم این دو بازیکن خارجی را در تراکتورسازی حفظ کنیم. اروین را هم به تبریز برمی‌گردانیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvax6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرد؛ غیبت اروین تنها در یک صورت موجه میشود