تاریخ انتشار: 1397/09/11 19:04
کد خبر: 119354

هوادار استقلال با یکی، دو برد راضی نمی‌شود

مدافع چپ استقلال تهران به خبرورزشی گفت: عده‌ای خط می‌گیرند مرا ضعیف جلوه بدهند.
هوادار استقلال با یکی، دو برد راضی نمی‌شود

میلاد زکی‌پور در آستانه دیدار حساس بیرون خانه تیمش در رشت با خبرورزشی حرف زد. او که انتقاداتی هم به پستی که در آن منطقه بازی می‌کند وارد شده در دفاع از سبک بازی اش به خواسته‌های وینفرد شفر اشاره کرد و البته درباره بازتاب برد اخیر تیمش بین مردم هم حرف زد. 
* استقلال بالاخره برد دلچسبی به دست آورد؟
شکر خدا خیلی خوب بازی کردیم. می‌توانستیم باز هم گل بزنیم ولی بدشانسی آوردیم. در دیدار‌های قبلی هم می‌شد برنده شویم و گل هم بزنیم ولی متأسفانه موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفتند. در این دیدار ضربات بچه‌ها به درستی درون چهارچوب رفتند و گل‌های زیبایی هم به ثمر رساندیم. 
* اوضاع تیم تان بعد از این برد خوب شد؟
خیلی نه!
* چطور؛ مردم هنوز ایراد می‌گیرند و انتقاد می‌کنند؟
مردم که همیشه نسبت به ما لطف دارند و در سطح شهر به ما محبت می‌کنند ولی خب تیم استقلال بزرگ است و نیاز به برد‌های اینچنینی دارد. یکی، دو بازی برنده شدن اتفاق جدیدی برای این هوادار نیست که بخواهد از خود بی‌خود شود. ما باید همیشه خوب باشیم و در حد نام استقلال نتیجه بگیریم تا مردم هم از ما راضی باشند. 
* اما با این دو برد پیاپی به صدر نزدیک‌تر شدید.
ولی خیلی امتیاز از دست دادیم. نتایجی که در هفته‌های ابتدایی به دست آوردیم اینجا کار تیم را خراب کرد. البته جلوی ضرر را هر زمان بگیرید منفعت است و بچه‌ها تصمیم گرفته‌اند از این به بعد دیگر یک امتیاز هم از دست ندهند. 
* کار آسانی است؟
اصلاً کار آسانی نیست ولی اگر استقلال باشیم هر اتفاقی ممکن است. ما در این دیدار (صنعت نفت آبادان) از دقیقه یک حمله کردیم و مثل برخی تیم‌ها نبودیم که بعد از گل عقب بکشیم. تا دقیقه آخر بازی هم حمله می‌کردیم. 
* برخی انتقادات از تو شده که در دفاع چپ خوب کار نمی‌کنی!
اصلاً و به هیچ عنوان این نظریه را نمی‌پذیرم. اگر این‌گونه بود حتماً آقای شفر در تمرینات یا بعد از بازی به من تذکر می‌داد. 
* هیچ تذکری از شفر دریافت نکرده‌ای؟
او یک مربی آلمانی است و در این یک سال همه ما به خوبی او را شناخته‌ایم. شفر با کسی تعارف ندارد. از طرفی فوتبال من رو به جلو است و دوست دارم در حین دفاع کردن اگر فرصت داشتم جلو هم بروم و در کانال کناری نفوذ کنم ولی، چون شفر به سبک بازی آلمانی اعتقاد دارد می‌گوید هرگز نباید پشت مدافع خالی بماند و برای این، من فقط عقب می‌ایستم و کمتر نفوذ می‌کنم. 
* پس از جناح چپ ایرادی نگرفته؟
چپ استقلال شاید تا پیش از این فصل کمتر از راست تیم‌مان فعال بود ولی از روز اول این فصل با دوندگی و تلاشی که من داشتم از نظر فعالیت هم‌تراز با سمت راست تیم شده و میزان دوندگی و اثرگذاری اش هم با راست برابری می‌کند. 
* پس این انتقادات از کجا می‌آید؟‌
نمی‌دانم! شاید آن‌هایی که درباره من از این حرف‌ها می‌زنند از کسی خط می‌گیرند و یا از بازی کردن من ناراحتند. شاید هم بازی استقلال را نگاه نمی‌کنند و فقط درباره چیزی که در ذهن دارند مطلب می‌نویسند. من در همه این هفته‌ها با دقت و تمرکز لازم روی بازی‌ام سعی کرده‌ام خواسته‌های شفر را در زمین اجرا کنم. بروید ببینید چند درصد گل‌های خورده ما از چپ بوده است. 
* نگران نیستی نیمکت‌نشین شوی؟
قطعاً بازیکن باید نگران جایگاهش باشد تا تلاشش را دوبرابر کند، آن هم در پست من که میثم (تیموری) و آرمین (سهرابیان) هم بازی می‌کنند، بنابراین باید خوب تمرین کنم. البته هر دو آن‌ها از دوستانم هستند و ما در اوج رقابت با هم رفاقت هم داریم. مهمتر از هر چیزی موفقیت استقلال است که شفر مسئولیتش را در دست دارد و برای رسیدن به آن حتماً بهترین نفرات را به میدان می‌فرستد. 
* در بازی بعدی هم که نیستی؟
نه! در دیدار قبلی ۴ کارته شدم و این هفته به رشت نمی‌روم. 
* بازی با سپیدرود را هم در پیش دارید. با این سه گل برای تیم علی کریمی خط و نشان کشیدید؟
اتفاقاً برعکس بازی خیلی سختی در پیش داریم. 
* همین روز‌ها مرد سال فوتبال جهان را معرفی می‌کنند. مجلاتی مانند اسکای یا کیکر درباره «گریزمان» و «ام باپه» از فرانسه و «مودریچ» از کرواسی به عنوان کاندیدا‌های اصلی توپ طلا نام می‌برند. فکر می‌کنی کدام‌یک به این عنوان انتخاب می‌شوند؟
هر سه این بازیکنان خوب بودند ولی من فکر می‌کنم ام باپه برنده توپ طلا می‌شود. هم با فرانسه قهرمان جهان شده و هم جوان است و هم فوتبالیست مورد علاقه من به شمار می‌رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpkme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گفت‌وگوی خصوصی وریا با سرمربی استقلال